تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820108321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشریه آینه اشتغال: قدرت خرید کارگران به شدت کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نشریه آینه اشتغال: قدرت خرید کارگران به شدت کاهش یافته است یکی از عنوان های صفحه نخست شماره 146 «آینه اشتغال» هفته نامه اقتصادی استان مرکزی به کاهش شدید قدرت خرید کارگران اختصاص یافته است.


معاون وزیر کار در این مطلب با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی درباره کارگران، بدون توافق شرکای اجتماعی اجرا نمی شود، گفته است: بخاطر نادرست بودن سیاست های اقتصادی اجراشده در یک دهه گذشته ، قدرت خرید کارگران به کمتر از یک سوم هزینه های واقعی کاهش یافته است.
در بخش دیگری از این مطلب به نقل از «سیدحسن هفده تن» آمده است: طبق آمارهای وزارت بهداشت تنها در یک دهه گذشته بیش از 40 درصد درآمد مزدبگیران بابت درمان هزینه شده و این خطر وجود دارد که با ادامه این وضعیت در آینده نزدیک طبقه مزدبگیر و به ویژه کارگران در نتیجه پرداخت چنین هزینه هایی به صورت موروثی به زیر خط فقر بروند.
وی افزوده است: دولت تدبیر و امید متوجه ساختارهای معیوب اقتصادی کشور هست و درحال حاضر مهمترین دغدغه دولت تامین امنیت، آسایش، رفاه و نشاط جامعه کارگری است.
"بازنشستگان تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند" ، "تخلف پالم هنوز وجود دارد"، "آزادسازی 24 هزارمترمربع از اراضی بستر رودخانه قره چای" و "رابطه اشعه موبایل با چروکی پوست" از عنوان های مهم این شماره است.
هفته نامه آینه اشتغال استان مرکزی با مشی اقتصادی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «علی یوسفی» منتشر می شود.

*** هفته نامه امید استان مرکزی
"ضربات سهمگین بر بدنه کشاورزی استان" عنوان درشت شماره 96 هفته نامه امید استان مرکزی است.
نماینده کشاورزان استان مرکزی وعضوشورای مرکزی خانه کشاورزی کشور درادامه این مطلب افزوده است: ایجادصنایع پتروشیمی و پالایشگاه در سرچشمه های رودخانه قره چای، باعث خشکیدن این رودخانه و چاه های حاشیه رودخانه و پایین دست آن قرار شده و مسیر حدود 300 کیلومتری و منطقه را به چالش کشیده است.
«کمال الدین میرهاشمی» اضافه کرده است: بررسی ها نشان می دهد علت کم شدن آب های زیرزمینی؛ حفر چاه های غیرمجاز و ایجاد مجتمع های صنعتی در استان مرکزی می باشد.
"اشاعه فرهنگ مطالعه دراستان نیازمند نقشه راه هدفمنداست" ، "دانشگاه آزاد رتبه نخست تولید مقالات علمی و پژوهشی ایران را دارد" ، "واگذاری زمین در استان نیازمند بازنگری است" و "تحقق 40 درصد از تعهدات خیرین مدرسه ساز در استان مرکزی" از دیگر عنوان های برجسته این هفته نامه است.
هفته نامه امید استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «حجت اله نیکی ملکی» منتشر می شود.

*** روزنامه نوید استان مرکزی
"آلودگی هوای استان بسیارزیاد است" عنوان درشت شماره 3080 روزنامه نوید استان مرکزی است.که در ادامه آن به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی آمده است: آلایندگی در آب های آشامیدنی نیز مشهود است.
"حسن طاهراحمدی" اضافه کرده است: آلودگی هوا سبب شده که بیماری هایی نظیر سرطان ریه و سرطان مثانه نسبت به استان های همجوار دو برابر باشد.
"طرح گازرسانی به کوره های آجرپزی روستای مرزیجران عملیاتی شد" ، "زمین لرزه غرق آباد ساوه خسارتی در بر نداشته است" و "مطالبه جدی مجلس برداشتن همه تحریم ها است" از عناوین درشت این روزنامه است.
روزنامه نوید استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «سیدمحسن الحسینی» منتشر می شود.

***روزنامه عطریاس
"اراک در انتظار موزه فرش" یکی از عنوان های صفحه نخست روزنامه عطر یاس در شماره 539 است.
دراین مطلب به نقل از "عاطفه سادات خلیلی" آمده است: موزه فرش یکی از مظاهر به نمایش گذاشتن قدرت ایرانیان در صنعت فرش دستبافت و بیان تاریخ، تمدن و ادبیات کشور است.
وی افزوده است: استان مرکزی با برند شناخته شده قالی ساروق، جایگاه ارزشمندی در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است و رونق این صنعت با احداث یک موزه درخور و متناسب، کمک شایانی به حفظ و ترویج صنعت دستبافت این خطه از کشورمان خواهد بود.
" استفاده از هوای پاک حق هر شهروند است" ، "حق فوتبال نباید بیشتر از بقیه باشد" ، "آمادگی زیرساخت های بحران از مولفه های اصلی مدیریت شهری است" و "سیاست های جمعیتی در بسته تحول نظام سلامت گنجانده شد" از دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه عطر یاس است.
روزنامه عطر یاس با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی " داود باقری " منتشر می شود.
هم اینک 56 نشریه محلی در قالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه در استان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که 44 نشریه چاپ و در اختیارعلاقه مندان قرار می گیرد. ک/1
588/559


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن