تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس توطئه های دشمن را خنثی وجهان اسلام را متحد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مقام بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس: دفاع مقدس توطئه های دشمن را خنثی وجهان اسلام را متحد کرد بندرعباس - ایرنا - رییس کمیته زنان شورای هماهنگی بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس تمام توطئه ها و ترفندهای دشمن را خنثی و وحدت در جهان اسلام ایجاد کرد.


به گزارش ایرنا، "مریم مجتهدزاده" روز سه شنبه در نشست با نویسندگان و فعالان فرهنگی زن هرمزگان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، جنگ یک گنج حقیقی است که خیزش، بیداری و برکات و آثار آن نه فقط برای ملت ایران بلکه برای جهان اسلام نیز صادر شده است.
وی بیان داشت: ثبت خاطرات دفاع مقدس از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، ارتقای جایگاه ایثارگران و همچنین نشر فرهنگ دفاع مقدس با مولفه های ایثار و پایداری در جامعه از اهداف و رویکرد سازمان حفظ و نشر آثار می باشد که این اقدام در همه استان ها در دست انجام است.
رییس کمیته زنان شورای هماهنگی بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس یادآورشد: عملکرد زنان ما در هشت سال دفاع مقدس می تواند الگویی برای نسل جوان باشد که این اقدام با ثبت خاطرات و روایات از مادران، همسران، خواهران و فرزندان شهدا که مشوق مردان در جبهه های حق علیه باطل بودند، امکان پذیراست.
مجتهدزاده خاطرنشان کرد: زنان ما ثابت کردند هیچ وقت در حاشیه نیستند بلکه در متن جامعه قرار دارند و الگوی بارز موفقیت زنان ما نیز حضرت زینب کبری (س) است که با صبر و شکیبایی از واقعه عاشورا چیزی جز زیبایی ندید.
وی اظهارداشت: حادثه عظیم دفاع مقدس که با عشق و ایمان به خدا و با دستان خالی بسیجیان و رزمندگان درمقابل ابرقدرت ها رقم خورد، امروز باید برای نسل حاضر تبیین و تحلیل شود.
این مسوول افزود: امروز دشمنان ما با شعارهای عوام فریبانه و تشکیل گروه داعش بدنبال القای چهره وحشی گری از اسلام هستند، درصورتی که اسلام دین وحدت است و ما باید با نشر و تبیین دفاع مقدس چهره اسلام واقعی را به جهانیان بشناسانیم.
مجتهدزاده از کمبود امکانات مالی در ثبت خاطرات نویسندگان، هنرمندان و فعالان فرهنگی کشور خبر داد و گفت: این سازمان برای نشر و ثبت خاطرات قول حمایت داده و درواقع این سازمان با هدف ثبت خاطرات تشکیل شده تا از فراموشی و تحریف آن جلوگیری شود.
وی که برای شرکت در یادواره شهیده فاطمه نیک از شهدای شاخص جزیره هرمز در شهرستان بندرلنگه به هرمزگان سفر کرده، افزود: هرمزگان از استان هایی است که در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشت و نقش زنان ومردان این استان بر هیچکس پوشیده نیست که شهیده فاطمه نیک نمونه بارز آن است. ک/2
7195/668


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن