تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستم خودبازرسی کار در بنگاهها اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون روابط کار وزارت تعاون: سیستم خودبازرسی کار در بنگاهها اجرا می شود تهران - ایرنا - معاون روابط کار وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جایگزینی سیستم خود بازرسی کار بجای بازرسی کنونی کار در بنگاههای اقتصادی کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حسن هفده تن روز سه شنبه در نشست مشترکت وزرای کار جمهوری اسلامی ایران و قطر که در محل وزارت کار برگزار شد، افزود: بحث ایمنی کار خط قرمز کار می باشد زیرا این موضوع بحث اعتقادی هم است.
وی توضیح داد: در مدل جدید ارائه شده درباره بازرسی کار، حوادث ناشی از کار بشدت کاهش می یابد و هزینه بازرسی نیز متعاقب آن کمتر خواهد شد.
وی تاکید کرد: مهمترین استراتژی وزارت کار استفاده از ظرفیت تشکل های کارگری و مهمترین سیاست این وزارتخانه پیشگیری از حوادث کار بجای حادثه نگاری است.
به گفته هفده تن، مدیریت ارزیابی ریسک مولفه مهم برای جلوگیری از حوادث ناشی از کار است که می توانیم تجارب خود را در اختیار قطر قرار دهیم.
وی با اشاره به مدل خودبازرسی کار گفت: مدیریت ارزیابی ریسک مولفه مهم برای جلوگیری از حوادث است. در این مدل ایمن سازی محیط کار و رفتار نیروی کار و حساس سازی مدیران بنگاههای تولیدی برای پیشگیری از حوادث کلید موفقیت این مدل است.
وی تعداد بازرسان کار را 800 بازرس عنوان کرد و گفت: طبق رویه یادشده هر بنگاه 6.5سال یکبار مورد بازرسی قرار می گیرد که با روش جدید می توانیم هر روز و هر ساعت ایمنی کار را در بنگاهها کنترل کنیم.
وی توضیح داد: سیستم یادشده برای نخستین بار است که در جهان مورد استفاده قرار می گیرد و بنگاههای اقتصادی استقبال خوبی از این روش کرده اند.
اقتصام(3)9123**1558


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن