تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803006337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از پنج هزار طرح کارآفرینی بسیج سازندگی در اصفهان اجرایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از پنج هزار طرح کارآفرینی بسیج سازندگی در اصفهان اجرایی شد اصفهان - ایرنا- مدیر منابع طبیعی و کشاورزی سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از اجرای بیش از پنج هزار طرح در راستای امنیت غذایی و کارآفرینی به عنوان یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی، خبر داد.


به گزارش روز جمعه ایرنا، محسن دانشور در نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان اصفهان، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت این سازمان در خصوص اقتصاد مقاومتی طی دو سال اخیر، گفت: این طرح ها نه طرح های کلان صنعتی و بزرگ بوده است که به سرمایه های کلان نیازمند باشد و نه بسیار خرد که در حد مشاغل خانگی باشد.
وی گفت: از سال 86 رهبر معظم انقلاب مهمترین تهدید را عرصه اقتصادی می دیدند و از همین رو شعارهای هر سال رنگ و بوی اقتصادی داشته است و لذا بسیج به منظور مقابله با این تهدید دشمن در این عرصه ورود پیدا کرد.
مدیر منابع طبیعی و کشاورزی سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان افزود: 250 سرفصل اقتصاد مقاومتی با همکاری جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن استان شناسایی شد و 23 سرفصل آن به عنوان اقداماتی که بسیج می تواند در آن ورود پیدا کند، به بسیج ارائه شد.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا 75 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در این سالها ارائه شد که بیش از شش هزار اشتغالزایی در پی داشت.
دانشور تاکید کرد: حرکت ما به سمتی است که مشکلی در زمینه تامین مواد غذایی نداشته باشیم و چشم انداز فعالیت بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی منحصر به محدوده خاص نیست.
وی با اشاره به همکاری خوب استانداری اصفهان در این زمینه گفت: خرداد ماه سال جاری استاندار اصفهان 37 دستگاه اجرایی مسوول در اقتصاد مقاومتی را به اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب توصیه کردند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج تصدی گری ندارد، افزود: فعالیت بسیج صرفا هدایتگری و حمایت است و در همین راستا در دو سال گذشته 250 نشست به منظور تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی برگزار کرده است.
این کارشناس اقتصاد مقاومتی گفت: 19 هزار و 250 مورد مشاوره، آموزش سه هزار نفر، 24 میلیارد تومان وام در زمینه کشاورزی و 17 میلیارد تومان در زمینه اشتغالزایی و اشتغالزایی برای دوهزار و 337 نفر به صورت مستقیم از اقدامات بسیج سازندگی در دوسال اخیر بوده است.
وی گفت: طی دو سال گذشته بسیج سازندگی در راه اندازی و ادامه فعالیت 360 واحد دامداری سبک و سنگین، 182 استخر ماهی، 124 واحد تولید قارچ خوراکی با ظرفیت تولید 992 تن قارچ، 300هزار قطعه مرغ اصلاح نژاد شده، 118 واحد نگهداری مرغ بومی، 102 کلونی زنبور عسل، 64 واحد گلخانه، 68مزرعه پرورش شترمرغ، 86 واحد تولید ورمی کمپوست، 41 واحد تولید بلدرچین و 18 واحد زراعی باغی کمک های شایانی کرده است.
وی اضافه کرد: گفتمان سازی مشاوره، اموزش، ارائه تسهیلات و بازاریابی فروش از جمله برنامه های بسیج سازندگی است که در بخش بازاریابی تلاش شده از فرصت فروش محصولات در کشورهای همسایه به ویژه عراق نیز استفاده شود.
دانشور اظهار کرد: در حوزه صنایع دستی نیز 589 مورد و در حوزه صنایع تبدیلی 82 مورد اقدام شده است که بیشتر در منطقه شرق اصفهان بوده است که برای 859 نفر در زمینه صنایع دستی و برای 416 نفر در زمینه صنایع تبدیلی اشتغالزایی داشته است
وی با اشاره به وضعیت خشکسالی شرق اصفهان گفت: در این منطقه 8میلیارد تومان و بیشتر برای مناطق بن رود، جلگه، جرقویه و مرکزی در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی تمام گلوگاههای مانع تحقق اقتصاد مقاومتی را شناسایی کرده است، افزود: در این زمینه با مسوولین اجرایی استان رایزنی هایی صورت گرفته و اقدامات خوبی در دستور کار است.
/7134/پ/ 607


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن