تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798684336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 167 فرصت شغلی توسط طرح های اقتصادمقاومتی بسیج در لرستان ایجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یکهزار و 167 فرصت شغلی توسط طرح های اقتصادمقاومتی بسیج در لرستان ایجاد شد خرم آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: یکهزار و 167 فرصت شغلی جدید طی سالجاری با اجرای طرح های اقصاد مقاومتی در استان ایجاد شده است.


سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا 135 میلیارد ریال هزینه شده و این طرح ها در حوزه های مختلف خود اشتغالی از جمله دامداری، زنبورداری، پرورش ماهی و کشاورزی بوده است.
وی تصریح کرد: همچنین یکهزار و 450 نفر از کارمندان دستگاههای اجرایی استان طی هشت ماهه امسال 260میلیارد ریال تسهیلات بانک مهر را دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 37درصد جمعیت لرستان بسیجی عادی و فعال هستند تصریح کرد: تاکنون بیش از 70سوله ورزشی در شهرها و روستاهای استان افتتاح شده و هم اکنون نیز احداث چهار استخر در دستور کار است.
وی اضافه کرد: دوهزار و 385 دانشجوی بسیجی نیز در اردوهای جهادی و دو هزار و 869 دانش آموز نیز امسال در اردوی طرح هجرت حضور داشته و 14 هزار دانش آموز نیز در قالب 35 کاروان به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.
سردار کشکوکی گفت: لرستان دارای 600 هزار بسیجی سازماندهی شده شامل 300 هزاربسیجی فعال و 300 هزار نفر بسیجی عادی و کادری بوده و دو هزار پایگاه مقاومت بسیح در استان فعال است.
وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج از 30 آبان ماه تا شش آذرماه در لرستان برگزار می شود افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، همایش 50 هزار نفری بسیجیان استان پنجم آذرماه با عنوان "شکوه مقاومت" برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه هفته بسیج از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانوداه شهدا تجلیل می شود گفت: همایش ائمه جمعه استان با هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت، کوه پیمایی خانوادگی بسیجیان و عموم مردم در سراسر استان، تلاش از حافظان قرآنی،بهره برداری از 70 طرح محرومیت زدایی و 50 طرح اقتصاد مقاومتی و دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان بسیج از برنامه های هفته بسیج در لرستان است.
وی همچنین به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در محل مصلی الغدیر خرم آباد اشاره کرد و افزود: در این هفته علاوه بر اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و برپایی بیمارستان صحرایی در ازنا، همایش تجلیل از خیرین سازندگی و محرومیت زدایی نیز برگزار خواهد شد.
سردار کشکولی با بیان اینکه دیدار فرماندهان سپاه و بسیج با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری همایش بسیج دانشجویی نیز برنامه ریزی شده ادامه داد: 64 سوله ورزشی 450 متری و 11 سالن ورزشی یکهزارو 200 مترمربعی نیز به بهره برداری می رسد.
7269/542


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن