تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801210526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمه یک کشتی کره جنوبی در آبهای خاور دور روسیه مفقود شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خدمه یک کشتی کره جنوبی در آبهای خاور دور روسیه مفقود شدند مسکو- ایرنا- رسانه های خبری روسیه از غرق شدن یک کشتی ماهیگیری کره جنوبی در سواحل خاور دور روسیه خبر دادند که بر اثر آن 54 خدمه کشتی ناپدید شده اند.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ایتارتاس ، کشتی ماهیگیری کره جنوبی به نام "اوریون-501" در دریای برینگ در سواحل منطقه چوکوتکا در خاور دور روسیه غرق شد.
"آرتور رتس" رییس مرکز امدادرسانی دریایی منطقه پتروپاولوفسک کامچاتسکی روسیه در این رابطه به خبرنگاران گفت: هفت خدمه کشتی کره جنوبی تا کنون نجات یافته و یک خدمه هم کشته شده است.
در حال حاضر سه کشتی و یک بالگرد در حال عملیات امدادرسانی برای یافتن خدمه مفقود شده کشتی کره جنوبی هستند.
وضع دریا در منطقه غرق کشتی طوفانی است و سرعت باد به 30 متر در ثانیه می رسد و این مساله موجب دشوار شدن عملیات جستجوی خدمه کشتی کره جنوبی شده است.
اروپام*5*391** 1583


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن