تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصادی نبودن، دلیل توقف پروژه سیمان خلخال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم خلخال: اقتصادی نبودن، دلیل توقف پروژه سیمان خلخال است اردبیل - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های خلخال وکوثردر مجلس با اشاره به تولید سالانه 20 میلیون تن سیمان مازاد در کارخانه های سیمان کشور، گفت: این امر عامل اساسی در توقف پروژه سیمان خلخال است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، جلیل جعفری بنه روز شنبه درجمع تعدادی از شهروندان خلخالی افزود:حداکثرمصرف سیمان در کشور60 میلیون تن در سال است اما هم اکنون تولید سالانه سیمان در ایران 80 میلیون تن سیمان می باشد واقتصادی نبودن ساخت کارخانه سیمان، سرمایه گذاربخش خصوصی را ازادامه پروزه سیمان خلخال دلزده کرده است.
جعفری اظهارکرد:پس ازگذشت سه سال از تعطیل شدن پروژه احداث کارخانه سیمان خلخال، سرمایه گذاران بسیاری ازاین پروژه نیمه کاره بازدید کرده اند ولی هیچ کدام از آنها حاضر به تکمیل این پروژه نشده اند.
او گفت: با این حال پیگیری ها ادامه داشته وبا رایزنی های انجام شده با یک سرمایه گذارجدید، این پروژه نیمه کاره با 40 درصد سرمایه گذاری دولت ، 30 درصد سرمایه گذاری انجام شده توسط مجری سابق و و30 درصد سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذارجدید تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم خلخال همچنین با انتقاد از بی توجهی مسوولین میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان به توسعه صنعت گردشگری خلخال گفت: درشرایط فعلی وبا توجه به ظرفیت های موجود گردشگری شهرستان، جلب نظر سرمایه گذاربخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این صنعت تنها راه نجات خلخال از بن بست اقتصادی وایجاد زمینه برای اشتغال بیکاران منطقه دربخش توریسم می باشد.
وی اظهارکرد:درگذشته هیچ گونه عملکرد مطلوبی درتوسعه صنعت گردشگری خلخال مشاهده نشده وانتظارمی رود مسوولین این سازمان با ایجاد زیرساختهای لازم زمینه را برای جلب نظرسرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان فراهم کنند .
جعفری با تقدیر از عملکرد استاندار اردبیل و تلاش وی برای توسعه همه جانبه استان افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس همگام با مسوولین استانی برای حل مشکلات مردم و توسعه مناطق کم تر توسعه یافته استان گام بر می دارند .
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس همچنین استقلال دانشکده علوم پزشکی را از خواسته های به حق مردم خلخال عنوان کرده و اضافه کرد: با استقلال این دانشکده از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل وگشایش ردیف اعتباری مستقل برای آن ، زمینه برای افزایش رشته های تحصیلی این دانشکده وحل مشکل کمبود پزشکان متخصص و برخی امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان خلخال فراهم خواهد شد .
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع می باشد.
7119/530


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن