تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف عمليات ساخت مسكن مهر دهلران به دليل نبود متقاضي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۲۹ب.ظ)
توقف عمليات ساخت مسكن مهر دهلران به دليل نبود متقاضي مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام در خصوص مسكن مهر شهرستان دهلران گفت: عمليات ساخت مسكن مهر دهلران كه تعداد آنها 724 واحد است به دليل نبود متقاضي و همچنين انصراف تعدادي از متقاضيان متوقف شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه تعيين تكليف پروژه هاي مسكن مهر شهرستان دهلران استان ايلام با حضور مدير كل راه وشهرسازي استان ايلام و پيمانكاران مسكن مهر دهلران برگزار شد.
در اين جلسه مدير كل راه و شهرسازي استان در خصوص مسكن مهر شهرستان دهلران گفت: عمليات ساخت مسكن مهر دهلران كه تعداد آنها 724 واحد است به دليل نبود متقاضي و همچنين انصراف تعدادي از متقاضيان كه باعث عدم تامين سهم آورده متقاضيان گرديد متوقف شده است با پيگيري هاي زياد تصميم گرفته شد كه جلسه اي در اين زمينه برگزار شود و اين مسئله به طريقي حل و فصل شود.
به گفته بهادري در جلسه ياد شده تصميمات مهم و مؤثري در اين خصوص اتخاذ گرديد كه در صورت تصويب از طرف سازمان ملي زمين و مسكن و بعضا وزارت راه و شهرسازي مراحل برون رفت از مشكلات مسكن مهر اين شهرستان طي چند مرحله طي خواهد شد.
بهادري تاكيد كرد: اداره كل راه و شهرسازي تمام تلاش خود را در جهت اتمام پروژه هاي مسكن مهر دهلران انجام خواهد داد تا هم متقاضيان از حق قانوني خود بهره مند گردند و هم سرمايه هاي ملي ما حفظ شده و مورد استفاده قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن