تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهای کوتاه از شهرستان ری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرهای کوتاه از شهرستان ری شهرری - ایرنا - اخبار کوتاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان ری


**همایش بزرگ دانش آموزان بسیجی در ری برگزار شد
همایش بزرگ شکوه مقاومت همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور یک هزار دانش آموزان بسیجی مدارس ناحیه 2 شهرری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه 2 ری، همایش بزرگ شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در محل مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و با حضور پرشور دانش آموزان بسیجی شهرری برگزار شد.
بنابراین گزارش، در این همایش دانش آموزان بسیجی در قالب پایگاه های مقاومت بسیج شهری و مدارس با برگزاری راهپیمایی از میدان شهدای شاملو تا مصلی ری یاد و نام شهدای دانش آموز بسیجی را گرامی داشتند.
در این همایش که به همت سپاه ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ری برگزار شد بیش از دو هزارو 500 نفر از بسیجیان برادر و خواهر و مسوولین ادارات شهرستان ری نیز حضور داشتند.
1194 / 1417
**کارگاه آموزشی آشنایی با مواد مخدر در بهزیستی ری برگزار شد
شهرری - ایرنا – معاون توسعه پیشگیری بهزیستی شهرستان ری گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با مواد مخدر ویژه کارکنان بهزیستی در محل ستاد برگزار شد.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری منیره حاتمی افزود: رشد روز افزون پدیده شوم اعتیاد در مقاطع مختلف سنی و شغلی جامعه و نقش با اهمیت اطلاع رسانی و آشنایی با انواع مواد مخدر در فرایند مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی لزوم برپایی این کارگاه آموزشی را دو چندان کرده است .
وی اظهار داشت: این دوره آموزشی به منظور آشنایی و شناخت مواد مخدر سنتی و صنعتی از سوی اساتید موسسه تسلی خردورزان جوان که در حوزه پیشگیری از اعتیاد فعالیت دارد، در محل سالن اجتماعات برگزارشد .
حاتمی تاکید کرد: هدف از برگزاری این آموزش ها، آگاهی خانواده ها در مورد انواع مواد مخدر، تغییر نوع و الگوی مصرف به صورت دوره ای و هشدار درخصوص فراوانی مصرف مخدر شیشه و هرویین بین جوانان است.
معاون توسعه پیشگیری بهزیستی ری گفت : در این کارگاه کارکنان مباحثی همچون آشنایی با انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، اثرات مخرب و پیامدها و عوارض های فردی و اجتماعی اعتیاد بر روح وروان انسان را فرا گرفتند.
1194
**کارشناس شبکه بهداشت شهرستان ری نسبت به مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک هشدارداد
شهر ری - ایرنا - کارشناس و داروساز شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نسبت به مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک در بین افراد مبتلا به سرماخوردگی بویژه برای کودکان هشدار داد.
دکتر"علی اقبالپور" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شروع فصل سرما ، بازار سرماخوردگی رونق می گیرد وعامل عمده این بیماری یک ویروس است که با ورود به بدن ، علائمی از قبیل آب ریزش بینی ، تب ، گلودرد ، بی حالی ، کم اشتهایی ، بدن درد و چرکین شدن دستگاه تنفسی و گوارشی، به فرد مبتلا عارض می شود.
وی گفت: دوره درمان معمولی این بیماری از سه تا پنج روزمی باشد که با استراحت و مصرف مایعات بهبود می یابد ولی متاسفانه برخی از مردم بویژه والدین تصور می کنند در هنگام سرماخوردگی یکی از افراد خانواده یا کودکانشان حتما باید از آنتی بیوتیک استفاده شود.
داروساز شبکه بهداشت شهرستان ری در باره مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها، افزود: تشخیص هرنوع بیماری اعم از میکروبی یا ویروسی فقط با پزشک معالج است و در صورت تجویز آنتی بیوتیک حتما به دستور پزشک در مورد ساعت مصرف و دوره درمان آن توجه شود.
دکتر اقبالپور در مورد عوارض آنتی بیوتیک ها گفت: این داروها عوارضی دارند ولی اگر به توصیه ها دقت شود مشکلات بیمار کمتر خواهد شد برای مثلاً اگر توصیه می شود دارو با آب فراوان یا پس از غذا میل شود حتما رعایت شده تا تحمل اثرات آن ساده ترشود.
1417/1724


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن