تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهای کوتاه استان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرهای کوتاه استان یزد - ایرنا - خبرهای شهرسان های اردکان، بافق و ابرکوه ، اهم خبرهای کوتاه استان یزد است.


امام جمعه اردکان گفت: بسیج مکتبی ترین و نیرومند ترین عنصر انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سید محمد حسینی در دیدار با پاسداران و بسیجیان وطلاب و روحانیون در حوزه علمیه اردکان افزود: بسیج مظهر حق و مدرسه عشق و وفاداری به امام راحل (ره) بوده و هم اکنون نیز بسیجیان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.
وی اضافه کرد: تفکر و منطق بسیج اساسی و منطبق بر نیازهای روز جهان است.
امام جمعه اردکان با بیان اینکه بسیج امروز یک فرهنگ است که در ابعاد مختلف اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی معنا پیدا کرده است تصریح کرد: امروز بسیج به الگویی برای بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است.
حسینی ادامه داد: بسیاری از کشورها به صورت مستقیم و غیر مستقیم از الگوی بسیج برای رسیدن به اهداف مورد نظر بهره می گیرند.
حسینی اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیج، ابعاد بسیار گسترده و فراگیری دارد و باید مصادیق و شاخص های روشن آن به عنوان اولویت نخست مورد نظر همه مردم و مسوولان قرار گیرد.
***
امام جمعه بافق دیدار از خانواده های شهدا را افتخار خواند و گفت: موفقیت های میهن اسلامی در همه عرصه ها مرحون از خود گذشتگی شهیدان و ایثارگران است.
حجت الاسلام "سید جواد سلیمانی " در ادامه دیدار از خانواده شهدا ، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: با هدف تکریم خانواده های معظم شاهد ، تا کنون با سه خانواده محترم شهید والامقام دفاغ مقدس در شهر بافق دیدار و گفت و گو کرده است.
امام جمعه بافق که به مناسبت هفته بسیج از خانواده معظم شهدا دیدار می کند یاد و خاطره بسیجیان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به پیشرفت چشمگیری دست یافته که این موفقیت ها را مرهون فداکاری واز جان گذشتگی شهدا ورزمندگان وجانبازان می دانیم.
وی تصریح کرد: همه افتخارات نظام اسلامی نشات گرفته از وجود شهدا و خانواده های معظم آنان است که امروز وظیفه داریم با حضور در محضر این بزرگواران ضمن دلجویی ، خود نیز قوت قلب بگیریم تا بهتر از گذشته خدمت کنیم.
این روحانی خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران در دوران حماسه و ایثار در راه دفاع از آرمان های مقدس انقلاب و تمامیت ارضی کشور، ایثارگرانه تلاش کردند.
***
رئیس کتابخانه های عمومی ابرکوه گفت : بیش از 30 روستا درشهرستان ابرکوه از داشتن کتابخانه عمومی محروم هستند .
قاسم برزگر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : اهالی روستاها می توانند با اخذ زمین مناسب از شوراهای اسلامی درسطح روستا و با مشارکت خیران نسبت به ساخت کتابخانه اقدام کنند وکتابخانه های عمومی هم نسبت به تکمیل وتجهیز آن تلاش خواهدکرد.
وی گفت : در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه اهالی روستای ده عرب از توابع بخش مرکزی ابرکوه 500متر مربع زمین در جای مناسبت این روستا برای ساخت کتابخانه عمومی اهدا ء کردند.
برزگر، با ضرورت فرهنگسازی در راستای استفاده بیشتر روستائیان از کتابخانه های عمومی تاکید کرد: تا برآورده شدن نیاز روستاها به کتابخانه های مجهز، می توانند از اماکن عمومی و مذهبی برای مطالعه کتاب استفاده کنند.
***
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی گفت: برنامه های ماهواره مهمترین ابزار تهدید برای خانواده و جامعه ما است.
حجت الاسلام والمسلمین " حسین دهنوی" یکشنبه شب در نشست بصیرتی خانوادگی در شهرستان اردکان افزود: ماهواره موجب فروپاشی بنیان و اساس خانواده می شود .
وی با اشاره به دستورات دین مبین اسلام در زمینه انجام واجبات و ترک محرمات تصریح کرد: تمام احکام نورانی اسلام دارای حکمت بوده و موجب ارتقای سطح آرامش و امنیت در جامعه است .
این مشاور در خصوص رعایت عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: رعایت عفاف و حجاب فقط مخصوص بانوان نیست بلکه مردان نیز باید عفت داشته باشند زیرا پایبندی به این امر موجب ایجاد امنیت در فرد خواهد شد .
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی گفت: امنیت خانواده ، زمینه ساز امنیت اجتماع و جامعه است .
***
مربی و سرپرست تیم شهرداری اردکان گفت: مسابقات تیر اندازی با کمان استان یزد یاد واره سردار شهید حاج احمد کاظمی روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی ترک آباد برگزار شد.
"احمد عابدینی" با اشاره به اینکه سطح کیفی وکمی این دوره از مسابقات بسیار خوب بود افزود: خوشبختانه با حمایت مسوولان شهرستان به ویژه محمد مروتی شهردار اردکان، این مسابقات در سطح بسیارعالی برگزار شد که امیدواریم با حمایت بیش از پیش مسوولان شاهد رونق هرچه بیشتر این رشته ورزشی در اردکان باشیم.
وی با بیان اینکه این مسابقات در دورده آقایان و بانوان و با حضور44 شرکت کننده برگزار شد تصریح کرد: در رده تیمی این مسابقات تیم شهرداری اردکان توانست به مقام اول دست پیدا کند و تیم های یزد و میبد در رده های دوم و سوم جدول مسابقات جای گرفتند.
عابدینی به نفرات برتر این دوره اشاره کرد و گفت: در رده آقایان محمد حسین میرجلیلی از یزد اول، امید گیلانی از اردکان دوم و محسن دنیف ازاردکان مقام سوم و دررده بانوان رمضان پورازبافق اول، محرابی از یزد دوم و میرجلیلی از یزد مقام سوم را کسب کردند.
مربی و سرپرست تیم شهرداری اردکان در این دوره از مسابقات را احمد عابدینی بر عهده داشت.
650/7544


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن