تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798314221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان ایلام ایلام - ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: باید با آموزش و فرهنگ سازی بحث مربوط به ترافیک را در جامعه نهادینه کرد.


به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ" محمد رسولی" افزود: طرح ارتقا ایمنی از مورخه 14 لغایت 25 آبان ماه در استان ایلام همزمان با سراسر کشور اجراء شد.
وی هدف از این طرح را افزایش ایمنی تردد، کاهش آسیب ها، افزایش احساس مسئولیت در عابرین پیاده و موتور سواران برای محافظت از خود و دیگران و رعایت حقوق شهروندی متقابل راننده و عابر عنوان کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تاکید کرد: این طرح با همکاری خوب معاونت عمرانی استانداری، سازمان حمل و نقل و پایانه ها، آموزش و پرورش، هلال احمر ، اورژانس و پلیس راهور و پلیس راه به اجراء درآمد.
رسولی با اشاره به این که در این طرح اهداء کلاه ایمنی به موتور سواران و اهداء اقلام آموزشی به عابران پیاده خصوصا دانش آموزان بود، گفت: عابرین پیاده و موتور سواران از جمله قشر آسیب پذیر در چرخه ترافیک هستند.
وی به توزیع کتابچه های متنوع آموزشی تحت عنوان ایمنی در عبور و مرور و خطا های ترافیکی در بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: توزیع کتابچه های آموزشی از چند سال قبل آغاز شده و در رسیدن به نقطه هدف، موثر واقع شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ادامه داد: کتابچه های ایمنی و آموزشی شامل قسمت های مختلف از جمله آشنایی با چراغ های راهنمایی و رانندگی، خط کشی ها، نحوه عبور از عرض خیابان، چگونگی استفاده از سرویس مدرسه و غیره می باشد.
وی در پایان گفت: با نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین دانش آموزان و استفاده از توان همیاران پلیس شاهد ترافیکی آرام و کاهش حوادث رانندگی در سطح استان باشیم.

"ارسال یکصد اثر به جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی در ایلام"

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از برگزاری جشنواره استانی رسانه نظم ، امنیت عمومی در شش حوزه خبر ، گزارش ، مصاحبه ، یادداشت ، مقاله ، عکس از وصول بیش از یکصد اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، "محمدرضا نظری" در این خصوص افزود: تاکنون بیش از یکصد اثر در حوزه های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است .
وی تاکید کرد: این تعداد اثر شامل 19 مقاله ،چهار یادداشت ، 27مصاحبه ، 36 خبر و 14 گزارش است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه و از بخش ها و محورهای این جشنواره، گفت: خبرنگاران می توانند آثار خود را تا آخر دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نظری اضافه کرد: این جشنواره مربوط به آثار منتشره در رسانه های جمعی در یکسال از دی ماه سال 92 تا دی ماه سال 93 می باشد.
وی ظرایف روانشناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث ، رخ دادها ، نقش رسانه ها در ترویج قانون گرایی و نظم پذیری و سهم نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس مردم و سازو کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی را از محورهای این جشنواره خواند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره مستقر در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به آدرس بلوار امام علی (ع) نبش خیابان پیروزی آماده دریافت آثار خبرنگاران است.

"تدارک ویژه پلیس برای اربعین حسینی"
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی پلیس در مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) از مردم خواست با همراه داشتن ویزا به مرز مهران مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "علی دولتی" افزود: نیروی انتظامی با برنامه ریزی و افزایش نیرو در پایانه مرزی مهران و همچنین کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی تدارک ویژه ای برای اربعین حسینی در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تردد در پایانه مرزی مهران فقط با همراه داشتن ویزا امکان پذیر خواهد بود، تاکید کرد: پلیس در کنار سایر دستگاههای دولتی آماده استقبال از زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی است.
فرمانده انتظامی استان ایلام امنیت موجود در مرز مهران را عامل اصلی ترددها در این مرز عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود حجم ترددها در اربعین افزایش پیدا کند.
دولتی یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال آن هستیم تا زائران کمترین مشکل در مرز مهران برای اعزام به عتبات داشته باشند.
702/564


26/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن