تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798501901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهای کوتاه فرهنگی و اجتماعی ازمناطق مختلف شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرهای کوتاه فرهنگی و اجتماعی ازمناطق مختلف شهرداری تهران شهرری - ایرنا - خبرهای کوتاه فرهنگی و اجتماعی از مناطق مختلف شهرداری تهران.


** اجتماع بزرگ گردان های عاشورا در بوستان ولایت
شهردار منطقه 19 گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج اجتماع گردان های عاشورا و الزهرا(س) مناطق 22 گانه تهران در بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام محرم و صفر افزود: درهمین راستا فضاسازی محیطی در راستای گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد هفته بسیج متناسب با این ایام صورت می گیرد.
وی یکی از ویژه برنامه های هفته بسیج را فراخوان گردانهای عاشورا اعلام کرد که با شرکت مناطق 22 گانه شهرداری تهران در بوستان ولایت انجام می شود.
نثاری ادامه داد: علاوه براین تکریم جانبازان بسیجی بالای 70 درصد و خانواده معزز شهدای بسیج به مناسبت این هفته صورت می گیرد که در همین راستا با چهار خانواده شهید و جانباز دیدار با حضور مسئولین شهرداری دیدار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در منطقه تاکید کرد: این جلسات با موضوعات بسیج در کلام امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا برگزار می شود. ضمن اینکه یکی دیگر از برنامه های مناسبتی هفته بسیج اردوی یکروزه تور بازدید از باغ موزه دفاع مقدس است که ویژه پرسنل و خانواده آنان در طول هفته برگزار خواهد شد.
شهردار منطقه 19 خاطر نشان کرد : ارسال پیامک با موضوعیت شعارهای هفته بسیج ، برپایی ایستگاه های صلواتی در ورودی ساختمان های اصلی منطقه و نواحی از شهروندان و برگزاری نمایشگاه از دیگر برنامه های مناسبتی هفته بسیج است.
گفتنی است هفته بسیج از روز جمعه 30 آبان آغاز شده و تا پنجشنبه 6 آذر نیز ادامه دارد.
براین اساس روز نخست: بسیج، ولایتمداری و انتظار، روز دوم: بسیج، فرهنگ و تمدن اسلامی، روز سوم: بسیج، جوان و خودباوری، روز چهارم: بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، روز پنجم: بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی، روز ششم: بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس و روز هفتم: بسیج، ایثار و میثاق با شهدا نامگذاری شده است.
687
**عملیات به زراعی فضاهای سبز منطقه 20آغاز شد
عملیات به زراعی فضاهای سبزمعابر، بزرگراهها و بوستان های منطقه 20 به منظور مناسب سازی بستر خاک و مقاوم سازی درختان و درخچه های این منطقه آغاز شده است و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: با توجه به پایان یافتن فصل رشد گیاهان، عملیات به زراعی شامل کندو کوب، کود -دهی، علف زنی و تقویت خاک در فضاهای سبز شهری معابر، بزرگراه ها، جنگل کاری ها و بوستان های محلی منطقه 20 با نظارت کارشناسان فضای سبز آغاز شده است.
شیرازی نگهداشت فضاهای سبز موجود را به اندازه احداث فضاهای سبز جدید مهم برشمرد و افزود: هم اکنون منطقه 20 دارای 138 بوستان و حدود 160 هکتار محوطه جنگل کاری داخل محدوده شهری و حدود 1900 هکتار فضای جنگل کاری خارج از محدوده شهری است که عملیات به زراعی آنها تا پایان فصل زمستان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه هرس درختان نیز از نیمه آذرماه آغاز می شود، افزود: به منظور زیبایی سیمای شهری، عملیات هرس ترون ها و درختچه های معابر نیز در حال اجراست که تاکنون 50 هزار متر طول از ترون های حاشیه معابر شهری هرس شده است.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به نقش مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداشت فضاهای سبز شهری موجود اظهار داشت: به منظور جلب مشارکت و ارتقاء آگاهی شهروندان آموزش های لازم در خصوص نحوه عملیات به زراعی به صورت تلفنی و مراجعه حضوری از سوی مرکز آموزش و مشاوره گیاهپزشکی به شهروندان ارائه می شود و علاقه مندان می توانند با شماره 33394939 تماس بگیرند.
687
میدان جدید در حدفاصل یادگار امام و خیابان اخلاقی احداث می شود
شهردار منطقه 19 از احداث میدان در حدفاصل یادگار امام و خیابان اخلاقی با هدف ساماندهی مسیر منتهی به این معبر خبر داد.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این میدان به شعاع تقریبی 9 متر با حفظ مسیرهای ورودی و خروجی به این میدان طراحی و اجرا شده است.
وی با اشاره به ضرورت احداث این میدان افزود: محوطه میدان ایجاد شده قبلا به شکل فضای باز به شعاع 25 متر و 5 مسیر ورودی و خروجی به آن نیز به شکل غیر ایمن و بدون ساماندهی بود.
در همین راستا این میدان با احداث لچکی ها و جناغی ها ایمن سازی و نیز تابلوهای انتظامی و چراغ های راهنمایی چشمک زن در آن نصب شد.
به گفته نثاری ورودی و خروجی از بزرگراه صالح آباد، ورودی خیابان دو طرفه زیرگذر بزرگراه صالح آباد، ورودی و خروجی به سمت شمال حرم مطهر و ورودی و خروجی به سمت قلعه نو حاج موسی از مسیرهای منتهی به این میدان هستند.
وی در ادامه تشریح فعالیت های عمرانی این منطقه به آغاز راستگرد اتصال خیابان پوریای ولی به خیابان نور اشاره و بیان کرد: با این اقدام خیابان پوریای ولی از حالت بن بست خارج می شود.
نثاری تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح از اواخر ماه گذشته به طول 80 متر آغاز شده و تا پایان آذر به اتمام می رسد.
وی خاطرنشان کرد: با اتمام این عملیات ضمن تسهیل در عبور و مرور ساکنین این خیابان و دسترسی به خیابان های اطراف، حجم ترافیک خروجی تقسیم خواهد شد.
علاوه براین کاهش حجم ترافیک حد فاصل خیابان پوریای ولی به خیابان نور و کاهش حجم تخلفات در راستگرد از ضرورت های انجام این طرح است.
687/1724


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن