تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه خبر کوتاه از شهرستان های پاوه و جوانرود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه خبر کوتاه از شهرستان های پاوه و جوانرود کرمانشاه - همایش یکروزه ارتقای زایمان طبیعی با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ استفاده مادران باردار از زایمان طبیعی در پاوه برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در این همایش گفت: آمار سزارین در بیمارستانهای دولتی کرمانشاه 4/47 درصد و در بیمارستانهای خصوصی 7/94 درصد است که در راستای کاهش این آمار باید اقدامات و کارهای فرهنگی جدی انجام شود.
دکتر سلیمی افزود: متأسفانه در شهرستان پاوه آمار زایمان به روش سزارین با افزایش چشمگیری همراه بوده است به طوری که در سال 87 از 4/45 درصد به 7/56 درصد در سال 92 رسیده است و هم اکنون نیز در حدود 55 درصد است.
***
همایش آموزشی مزایای زایمان طبیعی و عوارض سزارین در جوانرود نیز برگزار شد.
در این همایش که بیش از 150 نفر از زنان شهرستان حضور داشتند شرکت کنندگان با مزایای زایمان طبیعی و عوارض سزارین آشنا شدند.
کارشناس مسوول سلامت خانواده مرکز بهداشت جوانرود، هدف از برگزاری این همایش را باروری سالم و تشویق زنان باردار به زایمان طبیعی عنوان کرد.
روژان رستمی افزود: عدم آگاهی و اطلاعات، نگرش نادرست و ترس از زایمان طبیعی را از جمله عوامل گرایش به عمل سزارین است.
وی اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از زنان و مادران به دلیل تصور غلط و ناآگاهی این خاصیت طبیعی را نادیده می گیرند و عوارض سزارین را به جان می خرند.
رستمی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت در کشور یادآور شد: هدف بسته تحول سلامت در کشور کاهش رنج و گرفتاری های مردم در حوزه سلامت است.
***
به مناسبت هفته بسیج با حضور مسوولان زنگ بسیج در مدرسه زینبیه جوانرود نواخته شد.
فرماندار جوانرود در این مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: ملت ایران دلاوری ها، رشادت ها و پایمردی های بسیج را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.
آرش لهونی با اشاره به اینکه بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس از عزت و آبروی کشور و نظام دفاع کرده است، افزود: امروز نیز بسیج در همه عرصه ها آماده دفاع از نظام و کشور است.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: هفته بسیج ارج نهادن به حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت ایران است.
سرهنگ حسین کولیوند افزود: تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل (ره) با هدف تقویت خودباوری و ترویج نیروی ایمان برای حفظ اقتدار ایران اسلامی امری لازم و ضروری بوده است.
وی اظهار کرد: امروز بسیج به عنوان یک نیروی مقتدر و غرورآفرین در سراسر جهان شناخته شده است و روحیات و منش و رفتار بسیجی خود را به تمام کشورهای آزادی خواه جهان صادر کرده است.
سرهنگ کولیوند تاکید کرد: فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار، معنویت، شجاعت، استقلال، ولایت مداری، آزادی و آزادگی است که روز به روز در حال تبلور اندیشه ها و آرمان های ناب انقلاب است
7448/567


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن