تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803737199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه خواندنی از شهرستان ری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه خواندنی از شهرستان ری شهرری - ایرنا - اخبارخوندانی کوتاه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از دستگاههای اجرایی و برخی مناطق شهرداری تهران.


** کتاب میراثی ماندگار و عنصری با ارزش در پهنه روشنگری افراد جامعه است
معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 ری گفت: کتاب میراثی ماندگار و عنصری با ارزش و رشد آفرین در پهنه روشنگری افراد جامعه محسوب می شود.
"محمد اسد نژاد" روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ما افتخار می کنیم که فرهنگ و باورهای دینی ما مسلمانان و آیین مقدس اسلام مبتنی بر ارزش بینش و دانش و کتاب و نگارش بنا نهاده شده و خداوند معجزه ابدی را با یک کتاب که همانا قران کریم است قرار داده که سرآمد همه کتابهای عظیم می باشد.
وی با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی فرصت بسیار خوبی است که ما با این کتاب و یار دیرین انس پیدا کنیم، اظهار داشت: یکی از بهترین راههای جذب مردم به کتاب و کتابخوانی برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه مطالعه،کارگاههای آموزشی قصه گویی،نویسندگی ،شعر می باشد که باید آن را گسترش داد.
اسد نژاد با تاکید بر اینکه شناخت کتاب می تواند در شکوفایی خلاقیت و استعدادهای نهفته دانش آموزان و جذب آنان به مطالعه تاثیر بسزایی داشته باشد ، افزود: در همین راستا این اداره با همکاری معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری منطقه 20 برنامه های متنوع فرهنگی را طی این هفته در مدارس و کانون های فرهنگی و هنری و مراکز آموزشی اجرا می کند.
مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری با تاکید براینکه برپایی نمایشگاه کتاب یک اقدام بسیار مهم فرهنگی محسوب می شود، اظهارداشت: همزمان با آغازهفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتابی از سوی این اداره در کانون فرهنگی هنری شهید رجایی ناحیه 2ری با پنج هزار نسخه جلد کتاب و 500 عنوان درموضوعات علمی، تاریخی، رمان، داستان ، ادبی و کتاب های کمک درسی و کنکور برای دانش آموزان و فرهنگیان با تخفیف 20 درصدی برپا شده و ازساعت 8 تا 17 بعد ازظهر آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.
وی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب درتمامی مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع عاشورا ویژه معاونین پرورشی مدارس و فرهنگیان بسیجی، برپایی آیین گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس و اجرای طرح ساعات مطالعه برای دانش آموزان به منظور ترویج فرهنگ مطالعه کتاب های غیر درسی در تمام گروه های سنی طی این هفته را از جمله برنامه هایی ذکرکرد که درتمامی مناطق چهارگانه آموزش وپرورش شهرستان ری ( ناحیه 1 و2 و کهریزک وفشافویه) درحال برگزاری است.
معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 ری همچنین از توزیع شیر درمدارس شهرستان ری پس از ابلاغ دستور العمل جدید از سوی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از بیستم آذرماه سالجاری خبر داد.
برنامه های بیست و دومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از 24 تا 30 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان ری در حال برگزاری است.
1194
**هلال احمر ری با افزایش آلودگی هوا آماده خدمت رسانی به مردم است
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: با افزایش آلودگی هوا تیم های امداد ونجات این اداره آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
"علیرضا اکبری کاخکی" روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون ابلاغی از سوی اداره کل هلال احمر استان تهران به منظور استقرار نیروهای امدادگر در سطح شهرستان صادر نشده لیکن این اداره به محض دریافت ابلاغ، آماده اعزام نیروهای امدادی می باشد.
وی با بیان اینکه دراین خصوص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس شامل یک پزشک، یک پرستار و 10 امداد گر آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند، اظهار داشت: توزیع ماسک، اکسیژن تراپی و توزیع بروشور حاوی اطلاع رسانی در زمینه آلودگی هوا در مرحله هشدار را از جمله فعالیت های درمانگاه های سیار است.
اکبری از شهروندان خواست که در صورت افزایش غلظت آلاینده های هوا از سفرهای درون شهری غیر ضروری اجتناب کنند و همچنین به گروههای در معرض خطر (سالخوردگان، نوزادان، کودکان، خانمهای باردار و بیماران قلبی و تنفسی) توصیه کرد تا حد امکان از منزل خارج نشوند و از ورزش کردن در فضای باز و پارکها خودداری کنند.
1194
**روستاهای بخش فشافویه نیاز به توجه جدی مسوولان دارد
بخشدار فشافویه گفت: روستاهای بخش فشافویه ازتوابع شهرستان ری برای رفع مشکلات و برخی از معضلات نیازمند توجه جدی مسوولان است.
"احمد صابری" روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: امروز شاهد بازدید علیرضا محجوب از منطقه فشافویه هستیم و امیدورایم حضور نمایندگان مردم در مجلس و مسوولان بلند پایه نظام اسلامی در بین مردم باعث دلگرمی روستاییان و رفع مشکلات آنها شود.
صابری با اشاره به نشست صمیمی مسوولان افزود: مشکلات آب روستاهای فشافویه دردستورکار قرارگرفت و محجوب درخصوص بررسی و حل این معضلات و جلسه با دست اندرکران این بخش قول مساعد داد.
وی در خصوص مشکل محور قدیم تهران قم که باعث بروز مشکلاتی برای مردم این منطقه شده است، تصریح کرد: عبور جاده قدیم از مرکز شهر حسن آباد دست مسوولان شهری را در خصوص امداد رسانی و رفع مشکلات امنیتی بسته است، زیرا به جهت عبور وسایل نقلیه سنگین از این محور امکان عبور و مرور سریع وجود ندارد و خودروهای امدادرسان باید به سختی از این محور عبور کنند.
بخشدار فشافویه بیان داشت: یکی دیگر از مشکلاتی که این محور را خرابی و از بین رفتن آسفالت خیابان به دلیل تردد خودرو های تندرو سنگین و ترمزهای ناگهانی است.
وی حجم بالای تصادفات را از دیگر مشکلات ساکنین این شهر اعلام کرد و گفت: حضور برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب آشنایی آنان با بسیاری از مشکلات مردمی می شود و انتظار داریم با پیگیری و انتقال آن به مسوولان زمینه رفع آن فراهم شود.
1914
نورپردازی پل سواره بزرگراه امام رضا (ع) درمنطقه 15 اجرا شد
شهرری- ایرنا- رییس اداره زیباسازی منطقه 15 از اجرای نورپردازی پل سواره در بزرگراه امام رضا (ع) خبر داد.
به گزارش روزسه شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 15، "سید سعید دادگستر" افزود: در راستای آراستگی و زیبایی منظر شهری در ساعات شب و همچنین ساماندهی و زیبا سازی بزرگراه امام رضا (ع) پل سواره بزرگراه امام رضا(ع) روبروی شهرک خاور شهر در این محدوده نورپردازی شد.
رییس اداره زیبا سازی منطقه خاطر نشان کرد: علاوه بر این، پل سواره تقاطع بزرگراه امام علی (ع) نیز طی ماه گذشته نورپردازی شده است.
به گفته وی حذف 150 مورد زوائد فیزیکی در محورهای نمونه منطقه، نصب ریسه های مشکی به متراژ ده هزار متر در محورهای منطقه ، ساختمان های ستادی و نواحی هشتگانه ، چاپ و نصب بنر به متراژ 6500 متر مربع به مناسبت های ملی و مذهبی ، نقاشی دیواری به متراژ 2000 متر در منطقه و نصب 20 تابلو میادین در سطح منطقه از جمله اقدامات این اداره در ماه گذشته بوده است.
دادگستر در ادامه با اشاره به جمع آوری سقفهای با پوشش پلی کربنات پل عابر پیاده به جهت خطرآفرینی گفت: طی ماه گذشته بر روی عرشه 5 پل عابر پیاده در خیابان خاوران و بزرگراه بعثت با هدف ممانعت از لغزندگی کفپوش اپوکسی نصب شده است.
687
**100 برنامه آموزشی در راستای حمایت ازبیماران کلیوی در جنوب تهران آغاز شد
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از تدارک 100برنامه های آموزشی و فرهنگی در حمایت از بیماران کلیوی خبر داد.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی شعار این هفته را «کلیه سالم برای همه» اعلام کرد و گفت: این برنامه ها با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماری های کلیوی و آگاه سازی شهروندان از این بیماری ها در سراهای محلات آغاز شده است.
وی افزود: در همین راستا بیش از 100 برنامه آموزشی در نظر گرفته شده است که تا 30 آبان با عناوینی همچون راهکارهای مقابله با بیماری های کلیوی، آشنایی با بیماری های کلیوی، عملکرد کلیه در بدن و راههای محافظت آنها در سراهای محلات، مساجد و حسینیه ها تشکیل خواهد شد.
جوادی با اشاره به سایر برنامه های مناسبتی این هفته تصریح کرد: توزیع بروشورها و پمفلت های آموزشی، اجرای برنامه ویزیت رایگان پزشکی در سراهای محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با موضوع بیماران کلیوی در خانه های سلامت، بوستانها و مدارس، مسابقه نقاشی در خانه های کودک و مدارس از اهم برنامه های اجرایی هفته حمایت از بیماران کلیوی است.
وی میزان بهره مندی شهروندان از این برنامه ها را بیش از 8000 نفر پیش بینی و خاطرنشان کرد: برنامه های پیشگیری از این بیماری تنها نباید مختص این هفته بوده بلکه باید استمرار داشته باشد چراکه با اطلاع رسانی بموقع به شهروندان می توان مانع از ابتلا به این بیماری در بین شهروندان شد.
687/1724


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن