تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از ورزش مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه از ورزش مازندران ساری - ایرنا - در مسابقات قهرمانی جودو پیشکسوتان کشور مصطفی بید آبادی – یدالله شیرافکن به مدال نقره ، مرتضی بید آبادی به مدال طلا – سید حسین هاشمی به نشان برنز – ابراهیم مرتضی پور به مدال طلا – اکبر اسماعیلی به نشان برنز و محمد مهدی انصاری به نشان طلا دست یافتند.


*** تمرین متمرکز کشتی گیران جوان بزرگسالان مازندران با مربیگری میرعمادیان – علی خدایی – اصغر بذری – مجید محمدیان – علی دمیرکلایی – شعبان تات پور – نادر صدیقی – اسماعیل خطیبی در خانه کشتی مازندران در شهرستان ساری آغاز شده است . قابل توجه است مازندرانی ها برای میزبانی و قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان کشورمان در حال آمادگی است .
*** فاطمه چالاکی بانوی کاراته کار مازندرانی با یک پیروزی مقابل حریف مالزی به نام نیشاالماگاسان و یک شکست مقابل حریف ژاپنی از گردونه رقابت های قهرمانی کاراته جهان که در آلمان جریان داشت حذف شد .
*** سید جعفر موسوی – جواد قاسم پور – کامران حسینی جم – صابر صادق زاده و پوریا رمضانی از مازندران در اردوی تیم ملی کشتی ساحلی حضور دارند تا در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند شرکت کنند .
*** مجتبی گلیج در وزن 96 کیلوگرم از مازندران در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان آسیا به میدان خواهد رفت .
*** مازندران میزبان مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور خواهد بود .
تعدادی از قهرمانان المپیک و جهان از مازندران عازم سفر به مناطق جنگلی در کاروان راهیان نور خواهند شد .
*** مسابقات قهرمانی فوتبال کارگران منطقه 3 کشور با قهرمانی تیم مازندران خاتمه یافت . مرحله پایانی این مسابقات با حضور قهرمانان مناطق لرستان – خوزستان – کرمان و مازندران در مشهد مقدس برگزار می شود .
*** مقرر شد شورای فنی فدراسیون کشتی کشورمان نسبت به عملکرد عزت الله اکبری نفر سوم مسابقات قهرمانی کشتی بازی های آسیایی کره بررسی های لازم را به عمل آورد .
*** مقرر شد 14 تیم از 14 کشور جهان در مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان در جویبار شرکت کنند . در این مسابقات رازی تهران – گاز مازندران – یک تیم از همدان به همراه نماینده جویبار نمایندگان کشورمان در مسابقات مذکور خواهند بود .
*** در مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور نماینده شیراز موفق شد با نتیجه 7 بر 6 مقابل نماینده مازندران به برتری برسد .
*** علی شکری پور به عنوان مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان در بابل منصوب شد .
*** شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال کشور از 9 دیدار برگزار کرده با 1 برد – 4 تساوی و 4 باخت با 7 امتیاز در بین 14 تیم حاضر در مکان یازدهم جدول فانوس به دست است .
***بهداد سلیمی وزنه بردار شاخص کشورمان در فوق سنگین مسابقات قهرمانی جهان برای جابجایی رکورد دو ضرب مجموع جهان به روی تخته خواهد رفت .
*** کادر فنی نتیم ملی کشتی بزرگسالان کشورمان تعدادی از کشتی گیران جوان مازندرانی را به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت کردند در این ارتباط صابر خانجانی – نیما اسفاقی – محسن سیر – نعیم حسن زاده – ایمان حسینی در اوزان 66 – 76 – 69 – 110 و 120 از مازندران به اردوی تیم ملی دعوت شدند .
*** حسن حسین زاده از مازندران به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان راهنمایی خواهد کرد .
***در هفته پنجم لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاههای کشور در اهواز ، تیم صنعت مهمان نماینده این شهر بود که در پایان با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف شد . قابل توجه است تیم صنعت با کسب 2 امتیاز در مکان هشتم گروه خود قرار دارد .ک/1
608


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن