تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای آثار آهنگساز ایرانی در بلژیک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از موسیقی: اجرای آثار آهنگساز ایرانی در بلژیک تهران - ایرنا - قطعه شهریار شریف پور 21 آذر در کنسرواتوار رویال بروکسل در حالی برگزار خواهد شد که 13 آذر نیز در همین سالن به تکنوازی سنتور خواهد پرداخت.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، هر ساله در ماه دسامبر، کنسرواتوار رویال بروکسل به مدت یک هفته میزبان کنسرت های آثاری از آهنگسازان دوره ها و سبک های متفاوت خواهد بود.
طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال قرار است یکی از آثار شهریار شریف پور که برای ساز ویبرافون نوشته شده در تاریخ ١٢ دسامبر(21 آذر) در کنسرواتوار رویال بروکسل به اجرا در آید.
شهریار شریف پور در تاریخ ٤ دسامبر(13 آذر) نیز به تکنوازی سنتور خواهد پرداخت.
شهریار شریف پور در حال حاضر مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد آهنگسازی در کنسرواتور رویال بروکسل است و امسال برای سومین سال پیاپی آثار او توسط گروه کنسرواتوار رویال نواخته می شود.

** هفتمین شماره از کتاب مقام موسیقایی
هفتمین شماره از کتاب فصل«مقام موسیقایی» که شامل دومین پروند از«صداهای دیددنی» است منتشر شد.
در این شماره از کتاب فصل«مقام موسیقایی» مطالبی چون گفتگو با سینا صدقی، عصر طلایی موسیقی در فیلم های کلاسیک نوشته جیمز ورزبیکی، موج جدید موسیقی فیلم نوشته جری گلدسمیث، راهنمای جیبی موسیقی فیلم نوشته پل تانکس و رمانس هنوز زنده است به چاپ رسیده است.
کتاب فصل مقام موسیقایی با مدیر مسئولی محسن مومنی شریف و سردبیری رضا مهدوی است که احمد پژمان، علی رضا مشایخی، مجید کیانی، شاهین فرهت و محمدرضا درویشی جزو شورای علمی این فصلنامه تخصصی هستند و سهراب حسینی نیز دبیر تحریریه این فصلنامه تخصصی را به عهده دارد.
در شماره قبلی این نشریه نیز که به همین موضوع موسیقی فیلم اختصاص داشت گفتگو هایی با مسعود کیمیایی، حسین علیزاده، بهرام بیضایی، لوریس چکناواریان، داریوش مهرجویی، محمدرضا درویشی، احمد پژمان، پیمان یزدانیان، محمدرضا اصلانی، بهزاد عبدی به همراه مطالب دیگری درباره موسیقی فیلم به چاپ رسیده بود.
فراهنگ**9252 ** 1569


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن