تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميني بوس هاي فرسوده در تهران جايگاهي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۹:۷ق.ظ)
مديرعامل شرکت واحد اتوبوسراني: ميني بوس هاي فرسوده در تهران جايگاهي ندارد مديرعامل شرکت واحد اتوبوسراني از نوسازي ميني بوس هاي فرسوده شهر تهران خبرداد و گفت: ميني بوس هاي فرسوده طبق مصوبات مجلس شوراي اسلامي بصورت تعويض و جايگزيني و پرداخت پول خارج مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، پيمان سنندجي با بيان اين مطلب افزود: شرکت واحد اتوبوسراني، ستاد محيط زيست، ستاد نوسازي ناوگان و بانک ها در خصوص ميني بوس هاي فرسوده دخيل هستند و شرکت واحد اتوبوسراني برابر مصوبات مجلس شوراي اسلامي، اين ميني بوس ها را تعويض يا بلاعوض پول پرداخت مي کند.
وي گفت: ثبت نام ميني بوس هاي فرسوده در ستاد سوخت انجام شده است. ستاد سوخت و سازمان محيط زيست بايد در پرداخت ها و تفکيک ميني بوس ها اقدامات لازم را هرچه سريع بعمل آورند.
سنندجي از مهيا کردن حمل و نقل عمومي در شب خبر داد و گفت: ما درصدد راه اندازي حمل و نقل عمومي در شب به جز بي آر تي و ميني بوس ها هستيم.
وي برلزوم حمل و نقل عمومي در شب در پايانه جنوب، پايانه بيهقي و پايانه غرب تاکيد کرد و گفت: مطالعات حمل و نقل عمومي در شب به پايان رسيده است و همچنان منتظر تصويب نهايي آن هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن