تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799085490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 8 درصدی اقتصادی برنامه ششم توسعه خوش بینانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس كمیسیون صنعت اتاق ایران در گفت وگو با پانا: رشد 8 درصدی اقتصادی برنامه ششم توسعه خوش بینانه است خبرگزاری پانا: رئیس كمیسیون صنعت اتاق ایران رشد 8 درصدی اقتصاد را برای برنامه ششم توسعه غیرواقع بینانه ارزیابی كرد و ادامه داد: تا زمانی كه تحریم‌ها وجود دارند رشد 8 درصدی یك موضوع ایده‌آل و غیرمحتمل است. البته با توجه به اینكه تا چند هفته دیگر باید وضعیت تحریم‌ها مشخص شود، فرصت داریم تا پایان سال برنامه‌های سال 94 را بازنگری كنیم.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۰ آبان ساعت 08:15



احمد پور فلاح در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درباره تدوین برنامه ششم توسعه كه قرار است بر اساس آن بودجه‌های سنواتی هم نوشته شود، توضیح داد: باید واقع‌گرایانه‌تر عمل كرد. تجربه سال‌های قبل نشان می‌دهد كه برنامه‌ها نوشته می‌شوند و لوایح بودجه‌ها به تصویب می‌رسند و در پایان سال آنچه عملیاتی شده با متن قانون متفاوت است و شاهد انحراف در آن هستیم و در واقع در اجرا به سایر نیازهای دولت كه در طول یك‌سال با آن روبه‌رو می‌شود، پرداخته شده است.
وی گفت: برنامه ششم توسعه باید واقع‌گرایانه‌تر از سایر برنامه‌های توسعه‌ای تهیه شود تا دچار كسری بودجه و انحراف آن نشویم. در این سال‌ها دیدیم كه در بودجه‌های قبلی، بخش مولد كشور فدای سایر حوزه‌ها شده در واقع اعداد بزرگی كه در ابتدا برای صنعت و تولید در نظر گرفته می‌شود در عمل به این بخش نمی‌رسد و در سایر حوزه‌ها هزینه می‌شود و حتی شاید به هزینه‌های اجرایی دولت هم اختصاص پیدا كند.
پورفلاح با بیان اینکه برای تهیه پیش‌نویس برنامه، كارگروهی در اتاق و در دولت شكل گرفته است ، تصریح کرد: کمیسیون صنعت از طریق شورای مشورتی وزارت صنعت كار را دنبال می‌كند و حال قرار است كه این موضوع در شورای گفت‌وگو هم مورد بررسی قرار گیرد و این نخستین بار است كه بخش خصوصی هم در تدوین برنامه‌های توسعه‌ای دخیل خواهد بود.
این عضو هیات نمایندگان اتاق ایران همچنین رشد 8 درصدی اقتصاد را برای برنامه ششم توسعه غیرواقع بینانه ارزیابی كرد و ادامه داد: تا زمانی كه تحریم‌ها وجود دارند رشد 8 درصدی یك موضوع ایده‌آل و غیرمحتمل است. البته با توجه به اینكه تا چند هفته دیگر باید وضعیت تحریم‌ها مشخص شود، فرصت داریم تا پایان سال برنامه‌های سال 94 را بازنگری كنیم.
وی یادآور شد: حتی اگر تحریم‌ها لغو شوند، در سال اول اجرای برنامه ششم رشد 8 درصدی به نظر غیرممكن است. شاید بتوانیم نسبت به سال 93 رشد 8 درصدی داشته باشیم ولی اینكه به رشد متوازن 8 درصد برسیم و عقب‌ماندگی نسبت به برنامه‌های چشم‌انداز را جبران كنیم و رشد 8 درصدی را به‌طور مداوم داشته باشیم، غیرممكن است.
پورفلاح اضافه كرد: تا واحدها خود را پیدا كنند و تا شبكه ارتباطی كشور با دنیا به مانند قبل خود برگردد، زمان لازم است و تا آن موقع رسیدن به رشد 8 درصدی امكان‌پذیر نیست. امیدوارم مكانیسم‌هایی در نظر گرفته شود كه این موضوع هم محقق شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن