تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطيلي گراني را به بازار ميوه و سبزيجات رساند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۲۷ب.ظ)
تعطيلي گراني را به بازار ميوه و سبزيجات رساند در نخستين روز هفته جاري قيمت سيب، پرتقال، نارنگي، انگور، موز، سبزيجات و گوجه فرنگي بين 20 تا 60درصد نسبت به هفته گbشته گرانتر شده است.
حسين مهاجران رييس اتحاديه فروشندگان ميوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار موج با اعلام اين مطلب اظهار داشت: قيمت گوجه فرنگي با افزايش 60 درصدي از کيلويي 1200 تومان به کيلويي 3000 تومان رسيده که دليل عمده اين امر ناشي از کمبود گوجه فرنگي در بازار است و تا زماني که گوجه فرنگي خوزستان به بازار بيابد نرخ اين محصول همچنان گران خواهد بود.
وي با بيان اين مطلب که نرخ هر کيلو انگور از 2000 تومان به 3000 تومان رسيده است، افزود: بارندگي هاي هفته اخير، تعطيلي بازار موجب شده تا قيمت برخي از محصولات افزايش قابل توجهي داشته باشد.
مهاجران با اشاره به افزايش قيمت موز از کيلويي 3200 تومان به 4000 تومان ادامه داد: بازار موز دست افرادي خاص است و هر زمان که واردکنندگان صلاح بدانند ميزان عرضه موز در بازار را افزايش داده و قيمت آن را متعادل مي کنند اما کمبود عرضه از سوي واردکنندگان موجب مي شود تا قيمت موز گران شود.
رييس اتحاديه فروشندگان ميوه با اشاره به افزايش 20 درصدي قيمت سيب، پرتقال و نارنگي تصريح کرد: افزايش قيمت اين محصولات به دليل تعطيلي هاي هفته گذشته بوده و موقت است و طي روزهاي آتي قطعا نرخ اين ميوه ها همانند سابق خواهد شد.
به گفته مهاجران، هر کيلو نارنگي بذر خارجي 3500 تا 4000 تومان، نارنگي رسمي 1500 تا 3000 تومان، پرتقال رسمي جنبو 1200 تومان، پرتقال کوهستاني جنوب 2500 تا 4000 تومان، پرتقال شمال 2000 تا 3000 تومان و سيب مرغوب 3500 تومان عرضه مي شود.
وي در خصوص افزايش 10 درصدي قيمت سبزيجات خاطرنشان کرد: کاهش توليد سبزيجات حواشي تهران و وابستگي به سبزيجات گلخانه اي و سبزيجات خوزستان موجب افزايش قيمت آن شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن