تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه ابزار مایکروسافت برای آفیس رایگان شد


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: مجموعه نرم افزار اداری آفیس مایکروسافت که از دهه ۹۰ میلادی برای آن بسیار پولساز بوده راه خود را به سوی گوشی‌ها و تبلت‌ها هم گشوده است.




مجموعه ابزار مایکروسافت برای آفیس رایگان شد


 


 

مجموعه نرم افزار اداری آفیس مایکروسافت که از دهه ۹۰ میلادی برای آن بسیار پولساز بوده راه خود را به سوی گوشی‌ها و تبلت‌ها هم گشوده است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، آفیس در سال مالی گذشته یک سوم درآمد مایکروسافت را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر از مجموع ۸۷ میلیارد دلار درآمد این شرکت ۲۶ میلیارد دلار مربوط به آفیس بوده است.

حال این شرکت برای اثبات درک تحولات مربوط به بازار موبایل و تبلت اعلام کرده نسخه ای جامع از آفیس را برای کاربران همراه ارائه خواهد کرد. این نسخه به رایگان برای کاربران آی پد، آیفون و اندروید عرضه می شود و از امکانات اصلی این مجموعه که معمولا توسط کاربران رایانه های رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد، برخوردار خواهد بود.

به نظر می رسد این اقدام ناشی از اجرای سیاست های جدید ساتیا نادلا مدیرعامل جدید این شرکت باشد که اعلام کرده قصد دارد ارائه خدمات کلود و همراه را در دستور کار اصلی خود قرار دهد. با توجه به اینکه اپل و گوگل نرم افزارهای اداری رایگان مشابهی را عرضه کرده اند این اقدام مایکروسافت می تواند سهم آن را در بازار نرم افزارهای اداری همراه حفظ کند.

اگر چه میزان خرید آفیس در سال گذشته ۸ درصد افزایش نشان می دهد، اما درآمد مایکروسافت از این طریق تنها ۲ درصد افزایش یافته که علت آن کاهش اقبال به خرید رایانه های شخصی دانسته می شود. عرضه نسخه تحت وب آفیس موسوم به آفیس ۳۶۵ از جمله راهکارهای دیگر مایکروسافت برای حفظ این بازار بوده است.


 


تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن