تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه در گلستان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه در گلستان اجرا می شود گرگان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گلستان اعلام کرد: طرح "کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه" در آذر ماه و با توجه به نیاز شهرستان ها، در استان اجرا می شود.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رقیه رحمانی در این باره اظهار کرد: این طرح در استان گلستان به عنوان سومین استان پس از استان های تهران و مازندران اجرا خواهد شد.
وی طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه را، نوعی بسیج اطلاع رسانی عنوان کرد که بر پایه پژوهش انجام شده در استان گلستان صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در نیمه دوم آذر امسال در گلستان اجرا می شود که طی آن پیام های پیشگیرانه در راستای پیشگیری از مصرف شیشه انتقال داده می شود.
به گفته وی، پیام های پیشگیرانه که طی ارزیابی های اولیه استان استخراج شده است از طریق صدا و سیما، پوستر، بروشور، بنر و پیامک و ... و در قالب پایگاه های ثابت و سیار که در سراسر استان دایر شده، انتقال داده خواهد شد.
سازمان بهزیستی به منظور مبارزه با مواد اعتیادآور اعم از صنعتی و سنتی، خط ملی اعتیاد به شماره 09628 را به عنوان خط راهنمایی و مشاوره در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد راه اندازی کرده است.
بر اساس آمارهای اعلام شده خط ملی اعتیاد، تعداد تماس گیرندگان با این خط در مورد مصرف شیشه افزایش قابل توجهی داشته است.
بیش از یک میلیون و 300 هزار معتاد در کشور وجود دارد که با محاسبه تعداد افراد خانوارهای معتادان، قریب 6 میلیون نفر از افراد جامعه به صورت مستقیم با این آسیب اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.
602


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن