تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس راه و شهرسازی مراغه: محور مراغه - هشترود بعدازظهر دچار مه گرفتگی و یخبندان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس راه و شهرسازی مراغه: محور مراغه - هشترود بعدازظهر دچار مه گرفتگی و یخبندان می شود مراغه - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: محور مراغه - هشترود بعد از ظهر امروز دچار مه گرفتگی و یخبندان می شود.


ناصر حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بااشاره به اینکه بارش برف در بسیاری از نقاط این محور از ساعت 17 روز گذشته شروع وتا سه بامداد امروزادامه داشت، افزود: به دنبال این پدیده جوی، کولاک در بسیاری از نقاط این محور حاکم بوده و تردد خودروها را دچار مشکل کرده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون کولاک در کیلومتر 25 تا 55 مراغه - هشترود ادامه دارد و ارتفاع برف نیز در منطقه قوری چای به 25 سانتی متر رسیده است.
رییس اداره راه و شهرسازی مراغه ادامه داد: بعد از ظهر امروز به علت کاهش دما، بروز یخبندان و مه گرفتگی در این محور دور از انتظار نبوده و با هماهنگی پلیس راه مراغه - هشترود از سفر رانندگانی که وسیله نقلیه آن ها مجهز به وسایل ایمنی به خصوص زنجیر چرخ، برف پاکن و چراغ مه شکن نباشند، جلوگیری خواهد شد.
حمیدی خاطرنشان کرد: هم اکنون تردد در این محور در جریان است، اما راه ارتباطی 53 روستای این شهرستان بویژه در مناطق کوهستانی بخش های مرکزی و سراجو مسدود شده است.
وی گفت: هم اکنون گروه های راهداری در حال برف روبی محور مراغه - هشترود بوده و بعد از فروکش شدن کولاک در این محور، عملیات برف روبی در محورهای روستایی انجام می شود.
حمیدی افزود: چهار گروه راهداری متشکل از 60 راهدار در این محور و محورهای اصلی روستایی در حال گشت زنی و کمک به خودروها هستند.
شهرستان مراغه با 75 کیلومتر محور ارتباطی بین شهری و 930 کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی در 147 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7483/590/587


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن