تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802517866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام همکاري نيروي انتظامي با وزارت بهداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۲۴ب.ظ)
اعلام همکاري نيروي انتظامي با وزارت بهداشت جانشين معاونت بهداشت، امداد و درمان نيروي انتظامي از همکاري اين نيرو با وزارت بهداشت در خصوص بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستاني خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار دکتر سعيد مؤذن زاده اظهار داشت: رزمايش پيروان ولايت در راستاي ارتقاء سطح توانمندي عملياتي، تمرين و ارزيابي سطح آمادگي مراکز درماني ناجا در مواقع بحران و اضطرار برگزار مي شود.
وي با بيان اينکه پليس بايد در حوادث و بلاياي طبيعي آمادگي لازم را داشته باشد، گفت: سالانه در تمام بيمارستان‌هاي ناجا اين رزمايش برگزار شده و سعي مي‌شود نواقصي که در دوره‌هاي پيشين وجود داشت برطرف شود.
جانشين معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا خاطرنشان کرد: در اين رزمايش پس از اعلام وقوع حادثه، سناريوهاي مختلفي نظير انتقال مجروحان و مصدومان توسط آمبولانس هاي 115، حضور عوامل آتش نشاني، هجوم همراهان بيماران به بيمارستان و... پيش بيني و سکانس به سکانس به اجرا در مي آيد.
مؤذن زاده از عمليات امداد هوايي و نيز راپل در رزمايش پيروان ولايت خبر داد و گفت: همچنين روز جمعه، 9 آبان ماه، اين رزمايش در بيمارستان سيد الشهداء کرمان نيز برگزار مي شود.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: رزمايش حاميان ولايت صبح فردا با همکاري معاونت بهداشت، درمان و امداد ناجا و نيز خدمات رساني شهري نظير اورژانس، شهرداري، سازمان آتش نشاني و... در بيمارستان وليعصر (عج) ناجا برگزار مي شود.
جانشين بهداشت، امداد و درمان ناجا در خصوص سخنان وزير بهداشت مبني بر اينکه در تهران به دنبال خريد خدمت در بخش مراقبت هاي ويژه از بيمارستان هاي خصوصي و نيروهاي مسلح هستيم، اظهار داشت: در بخش مراقبت هاي ويژه، کمبود کلي در کشور وجود دارد به گونه اي که تخت هاي آي سي يو و سي سي يو به نسبت تورمي که بيمارستان ها براي جمعيت کشور بايد داشته باشند، وجود ندارد؛ در بيمارستان هاي نيروهاي مسلح اين معضل وجود دارد، اما؛ نه به شدتي که در کشور مطرح است.
وي با اشاره به مجروح و مصدوم شدن مأموران پليس در مأموريت هاي مختلف و نيز ضرورت بخش مراقبت هاي ويژه براي اين بيماران، گفت: ظرفيت بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان هاي ناجا هميشه تکميل است، اما؛ در صورت امکان و در مواقع مقطعي و موضعي، آماده همکاري با وزارت بهداشت در زمينه بخش مراقبت هاي ويژه هستيم.
جانشين معاونت بهداشت، درمان و امداد ناجا خاطرنشان کرد: در بيمارستان الغدير تبريز، ظرفيت بالايي براي اين بيمارستان پيش بيني شده که در صورت راه اندازي و فعال شدن بخش هاي آن، اين ظرفيت به صورت موضعي و منطقه اي در شهر تبريز رخ مي دهد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن