تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816494297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس نيجريه يکي از اعضاي رسمي WFE شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۱۸ب.ظ)
بورس نيجريه يکي از اعضاي رسمي WFE شد انتخاب بورس نيجريه مي تواند موجب برتري اين بازار نسبت به ديگر بازارهاي غربي آفريقا شود و از جهاتي اين بازار را نسبت به رقباي محلي خود متمايز کند.
به گزارش خبرگزاري موج، در پنجاه و چهارمين اجلاس سالانه WFE در سئول، فدراسيون جهاني بورس ها، بورس نيجريه را به عنوان عضو جديد خود اعلام کرد.
بر اساس اين گزارش، انتخاب بورس نيجريه مي تواند موجب برتري اين بازار نسبت به ديگر بازارهاي غربي آفريقا شود و از جهاتي اين بازار را نسبت به رقباي محلي خود متمايز کند.
بر اساس اعلام فدراسيون بورس هاي جهاني، اين انتخاب که نخستين انتخاب يک بورس غرب آفريقايي در فدراسيون جهاني بورس ها است، در نتيجه تبعيت و هم سويي بورس نيجريه با روش هاي متفاوت بازارهاي جهاني، ارتقاء قوانين بازار و عمل به استانداردهاي بين المللي عنوان شده است.
به نظر مي رسد با اين انتخاب، بورس نيجريه در عرصه بين المللي فعال تر عمل کرده و مسير توسعه را به سرعت بپيمايد و از قالب بازارهاي آف شور و over the counter خارج شود.
اين در حالي است که در سه ماهه سوم سال جاري ارزش کل بازار اين بورس با رشد 6.92 درصدي به 115.6 بيليون دلار رسيد در حالي که ارزش بازار اوراق بهادار اين کشور با رشد 16.77 درصدي به 83.10 بيليون دلار رسيد و ارزش بازار اوراق قرضه با کاهش 12.06 درصدي به 32.57 بيليون دلار دست يافت.
بر اين اساس، در سه ماهه سوم سال 2014 ميلادي ميانگين معاملات روزانه در بازار اوراق بهادار اين کشور با رشد 124.17 درصدي به 42.11 ميليون دلار رسيده است در حالي که بورس نيجريه ميزبان 200 سهم از 192 شرکت پذيرفته شده در اين بازار است.
به نظر مي رسد، انتخاب بورس نيجريه به عنوان يک عضو جديد در فدراسيون جهاني بورس ها در پي اعلاميه هفته گذشته کميسيون اوراق بهادار آمريکا مبني بر انتخاب بورس نيجريه به عنوان بهترين بازار پربازده در آفريقا بوده است.
تيم رسمي کميسيون اوراق بهادار آمريکا به مديريت بابک صباحي، در اين خصوص به مجله بيزينس دي گفت: عملکرد بورس نيجريه قابل توجه بوده است. خانم آروما اوته (رئيس کميسيون اوراق بهادار نيجريه) به نظر ما يک قهرمان است و آقاي اوسکار اونيما (مدير ارشد اجرايي بورس نيجريه) هم عملکرد بسيار درخشاني در اين ميان داشته و مدير بسيار خلاقي است.
در اين بين، تيم تحقيقاتي فدراسيون جهاني بورس ها در تاريخ 15 و 16 سپتامبر از اين بورس بازديد کردند و بررسي کاملي در خصوص تيم مديريتي اين بورس و سهامداران عمده اين بازار از جمله کميسيون اوراق بهادار نيجريه، بانک مرکزي نيجريه و شرکت سپرده گذاري مرکزي نيجريه، به عمل آوردند.
استفاده از استانداردهاي جهاني و بالتبع جذب سرمايه گذاران و ناشران خارجي از اين طريق، تمرکز بر افشاي اطلاعات شرکت ها در اسرع وقت و اعمال قوانيني متناسب با بازار سرمايه اين کشور با هدف حمايت از سرمايه گذاران از دلايل اصلي تيم تحقيقاتي براي انتخاب بورس نيجريه به عنوان يکي از اعضاي اصلي فدراسيون بورس هاي جهاني بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن