تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه حراست در دستگاههای اجرایی نگاه صیانتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیركل حراست استان فارس: نگاه حراست در دستگاههای اجرایی نگاه صیانتی است خبرگزاری پانا: مدیركل حراست استان فارس گفت: نگاه حراست در دستگاههای اجرایی نگاه صیانتی است و از آنجایی كه عملكرد مطلوب یا نامطلوب این دستگاهها تأثیر مستقیمی در میزان رضایتمندی مردم دارد، مسئولان حراست موظفند با اعمال نظارت لازم،‌ زمینه رضایت جامعه را از عملکرد دستگاه ها فراهم نمایند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان ساعت 17:23



به گزارش خبرگزاری پانا، در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره حراست جمعیت هلال احمر این استان گفت: نگاه حراست در دستگاههای اجرایی نگاه صیانتی است و از آنجایی كه عملكرد مطلوب یا نامطلوب این دستگاهها تأثیر مستقیمی در میزان رضایتمندی مردم دارد، مسئولان حراست موظفند با اعمال نظارت لازم،‌ زمینه رضایت جامعه را از عملکرد دستگاه ها فراهم نمایند چرا كه این امر نهایتاً به رضایتمندی از نظام حاكمیتی منجر خواهد شد. موحد اظهار كرد: حراست با چهار هدف صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،‌صیانت كامل از حقوق كاركنان و حفاظت از آنها در برابر تهدیدات احتمالی، شناسایی آسیب ها و تهدیدات و انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با توطئه ها و نفوذ عوامل بیگانه و ضد انقلاب و نیز عوامل نارضایتی در دستگاههای اجرایی تشكیل شده است.
موحد با بیان اینكه حراست به نیروی انسانی دستگاه های اجرایی نگاه مثبتی دارد،‌ تصریح كرد: حراست باید از طریق اطلاع رسانی، توجیه و تذكر ، آموزش و یا اصلاح ساختار،‌ كاركنانی را كه بر اثر غفلت دچار آسیب هایی می شوند،‌ متوجه نموده و جو صمیمیت ،‌همدلی و اعتماد را در مجموعه حكمفرما نماید.
وی ضمن پرهیز دادن حراست ها از ورود به حریم خصوصی و نیز توصیه به حفظ آبروی افراد ، تأكید كرد: حراست باید مأمنی برای بیان مشكلات ، فرصت ها و تهدیدات ، نقاط ضعف و قوت سازمان باشد و كارمندان بتوانند به آسانی با این مجموعه ارتباط برقرار كنند.
مدیركل حراست استان فارس همچنین بر ارزیابی و تحقیق درباره گزارشات ارسالی به مجموعه های حراستی و سپس تصمیم گیری و اقدام تأكید كرد.
پورشمسیان معاون حفاظت فیزیكی دفتر مركزی حراست جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه خوب گوش كردن،‌ خوب توضیح دادن،‌ خوب بررسی كردن و اتخاذ تصمیم عادلانه را جزو ویژگیهای لازم یك نیروی حراستی برشمرد و سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات را گرامی داشت.
وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای شایانی رئیس سابق اداره حراست جمعیت هلال احمر استان فارس ،‌ برای رئیس جدید این اداره آرزوی توفیق نمود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس دیگر سخنران این جلسه بود. فیض اله جعفری با بیان اینكه حراست، پاسدار ارزشها ، ‌مبانی و اصول نظام اسلامی است،‌ گفت: جمعیت هلال احمر یك جمعیت غیر سیاسی با پرچم سفید است و افتخار آن خدمت به مردم بویژه آسیب دیدگان حوادث و نیازمندان جامعه می باشد.
جعفری اظهار امیدواری كرد اداره حراست جمعیت هلال احمر فارس بیش از پیش منشاء خدمات ارزنده در این جمعیت باشد.
حجت الاسلام والمسلمین جواد قاسمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس نیز در ابتدای این مراسم،‌ به تبیین جایگاه و نقش و وظیفه حراست در حكومت های اسلامی براساس عهدنامه مالك اشتر (نامه 53 نهج البلاغه) پرداخت.
مصطفی كرمی آزاد رئیس جدید اداره حراست جمعیت هلال احمر فارس شد
با قدردانی از زحمات و تلاشهای علی افشار شایانی به عنوان رئیس اداره حراست جمعیت هلال احمر استان فارس و اهداء سه لوح سپاس با امضاهای مدیركل دفتر مركزی حراست جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس و مدیركل حراست استان به وی، مصطفی كرمی آزاد به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب و معارفه شد.
رئیس جدید اداره حراست جمعیت هلال احمر استان فارس در مراسمی كه به همین منظور در سالن كنفرانس جمعیت استان برگزار شد،‌ در سخنانی گفت: با توجه به اینكه پیش از ورود به جمعیت هلال احمر ، به مدت 26 سال در آموزش و پرورش اشتغال داشته ام، ‌دیدگاه من دیدگاه تربیتی و مبتنی بر روابط انسانی است.
مصطفی كرمی آزاد با بیان اینكه می توانیم با روابط انسانی، سازمانی پویا و كارآمد داشته باشیم، ‌یادآور شد: جایگاه حراست جایگاه رفیعی است كه مبنای كار آن رویكرد صیانتی و پیشگیرانه می باشد.
علی افشار شایانی رئیس سابق اداره حراست جمعیت هلال احمر استان فارس نیز ضمن قدردانی از تعامل خوب و موثر مدیرعامل ،‌ معاونین، مدیران ستادی، روسای شعب ، كاركنان و تمامی واحدهای این جمعیت با مجموعه حراست،‌ گزارشی از اقدامات خود در طول 4 سال تصدی ریاست اداره ی حراست هلال احمر فارس ارائه كرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن