تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803301962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دلیجان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دلیجان آغاز شد اراک - ایرنا -به مناسبت عید غدیرخم عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی عصر روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان اجرایی استان مرکزی در شهرستان دلیجان آغاز شد.


به گزارش ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در این مراسم گفت: این درمانگاه در زمینی به وسعت دوهزار متر مربع با سه هزار و 300 متر در مدت 24 ماه ساخته می شود.
دکتر «بابک عدلی» افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت و تجهیز این درمانگاه تخصصی 80 میلیارد ریال است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: این درمانگاه نخستین مرکز درمانگر تخصصی تامین اجتماعی در مجموعه شهرهای تابعه استان مرکزی است و تاکنون خدمات درمانگاهی شهرستانی در سطح عمومی بوده است.
معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری استان مرکزی نیز در این آیین گفت: ارتقای سطح سلامت و کیفی کردن خدمات از اولویتهای دولت تدبیر و امید است و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاکید ویژه دارند.
«مهدی زندیه وکیلی» افزود: سیستم بهداشتی و درمانی درحوزه دولتی و تامین اجتماعی باید به گونه ای عمل کند که بیماران به جز رنج بیمارداری معضل دیگری نداشته باشند و این رویه با اقدامات برنامه تحول نظام سلامت و سیاستهای کارآمد تامین اجتماعی در حوزه مدیریت درمان با شیب قابل قبولی در حال توسعه است.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه سلامت و درمان یکی از کانونهای برنامه ریز و موفق است مه توانسته با زیرساختهای مناسب در پاسخگویی بخش بزرگی از مردم موفق باشد و با توجه به نقش محوری درمانگاه تخصصی دلیجان در چرخه سلامت این شهرستان تلاش برای تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه و کیفیت در روند اجرایی آن امری ضروری است.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: ایجاد درمانگاه تخصصی در دلیجان یکی از مطالبات مردم این شهرستان بوده که پس از هفت سال پیگیری محقق شده است.
حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» افزود: سرویس دهی موثر درمانی به مردم حق آنان است و تامین اجتماعی در کیفیت بخشی به خدمات تخصصی سلامت از طریق این درمانگاه در دلیجان نقش کلیدی دارد.

*** چهار دستگاه دیالیز در بیمارستان شازند راه اندازی شد
مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی از راه اندازی چهار دستگاه دیالیز جدید در بیمارستان تامین اجتماعی شازند با همکاری مرکز بیماریهای خاص کشور خبر داد.
دکتر عدلی توضیح داد: بیمارستان شازند پی از بیمارستان ولیعصر (عج) اراک با هفت تخت دیالیز به عنوان دومین قطب دیالیز استان مطرح بوده که با وجود 30 بیمار دیالیزی توسعه تختهای دیالیز در دستور کار قرار گرفت.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه هر بیمار دیالیزی سه بار در هفته نیازمند اتصال به دستگه است کمبود تختهای دیالیز در بیمارستان شازند مشکل آفرین بود و با افزایش تخت های جدید کیفیت خدمات به این بیماران خاص ارتقا می یابد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: بیمارستان تامین اجتماعی شازند به عنوان تنها مرکز درمانی شهرستان شازند فعال است و در غیاب زیرساختهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی به عموم مردم این شهرستان خدمات رسانی می کندو این مهم لزوم توجه ویژه مسوولان ارشد استان در تامین کادر درمان تخصصی و اعتبارات ویژه برای توسعه خدمات متعدد در این بیمارستان را دوچندان کرده است.
وی با بیان اینکه بیمارستان شازند در سال 92 بیشترین مراجعات پزشکی را در طول سالهای فعالیت خود داشته توضیح داد: در ماه آینده عمل جراحی چشم در بیمارستان شازند آغاز می شود.
دکتر عدلی ادامه داد: در حال حاضر اکثر تخصصهای پر مراجعه در بیمارستان شازند دایر است و این مرکز درمانی با استقرار پزشک مقیم به صورت شبانه روزی پاسخگوی مراجعات درمانی مردم شازند است و از فشار مراجعات به مراکز درمانی اراک کاسته است.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: حدود 60 درصد از جمعیت شازند بیمه تامین اجتماعی نیستند اما در بیمارستان ملکی این سازمان در شازند پذیرش می شوند.
«قاسم عزیزی» افزود: مدیریت موثر در توسعه خدمات سلامت در بیمارستان تامین اجتماعی شازند سبب شده که مردمکمتر برای درمان سفر کنند و در وقت و هزینه های انها صرفه جویی شده است.
وی بیان کرد: در سه سال گذشته با حسن مدیریت و فرصت شناسی مدیریت درمان تامین اجتماعیظ ضریب اشغال تخت در بیمارستان شازند رشد چشمگیری داشته که این مهم با رضایتمندی در خدمات گیری و اخلاق پزشکی این مرکز درمانی همراه بوده است.
در این مراسم که با حضور امام جمعه و فرماندار شازند برگزار شد همچنین دو دستگاه آمبولانس به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال به ناوگان درمانی بیمارستان تامین اجتماعی شازند پیوست.
همچنین یک دستگاه آمبولانس با اعتبار یک میلیارد و 800میلیون ریال نیز برای ارتقای خدمات درمانی شهرستان محلات خریداری و در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی به این واحد درمانگر تحویل شد.ک/2
560/


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن