تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819622004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی کشت دوم محصولات کشاورزی در لنگرود آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عملیات اجرایی کشت دوم محصولات کشاورزی در لنگرود آغاز شد رشت - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی لنگرود از آغاز عملیات اجرایی کشت دوم محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.


"فرامرز هادی زاده" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این قبیل محصولات شامل شبدر برسیم، سبزیجات برگی و غده ای است که در سطحی حدود 300 هکتار کشت شده اند.
وی ادامه داد: از این سطح، 220 هکتار زیر کشت راتون و 32 هکتار زیر کشت سبزیجات برگی و غده ای و هشت هکتار نیز زیر کشت شبدر برسیم رفته است.
مدیر جهاد کشاورزی فومن نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در سال جاری، افزون بر شش هزار و 600 هکتار از اراضی تحت پوشش این شهرستان زیر کشت دوم قرار گرفت.
"محمدرضا ابراهیم زاده" ادامه داد: از این مقدار، 400 هکتار جزو سطوح اجرایی و شش هزار و 200 هکتار بصورت نظارتی می باشد که شامل محصولاتی از جمله راتون، پاچ باقلا، باقلا برکت، سبزیجات غده ای، کلزا و شبدر برسیم است.
وی اضافه کرد: همچنین در راستای نظارت و اجرای نرخ تبدیل شلتوک کارخانجات شالیکوبی حوزه تحت پوشش فومن ، از 35 واحد شالیکوبی بازدید شد که تعداد پنج مورد به دلیل رعایت نکردن مواردی همچون عدم نصب نرخ تبدیل سال 1393 و صادرنکردن فاکتور و دریافت اجرت بیش از نرخ مصوب، تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
شهرستان های لنگرود و فومن به ترتیب در شرق و غرب استان گیلان واقع هستند.ک/3
7294/7295/695


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن