تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«وقتی لیموها زرد شدند» در سینما روایت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: «وقتی لیموها زرد شدند» در سینما روایت خبرگزاری پانا: فیلم سینمایی «وقتی لیموها زرد شدند» در بیست و دومین جلسه سینما روایت، اکران و بررسی خواهد شد.
۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان ساعت 12:55



به گزارش سرویس فرهنگی پانا،«وقتی لیمو ها زرد شدند» اولین ساخته سینمایی محمدرضا وطن دوست در جلسه این هفته سینما روایت اکران و با حضور عوامل فیلم بررسی خواهد شد.

«وقتی لیمو ها زرد شدند» محصول سال 86 است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شهربانو، زنی تنها در میان جنگل‌های شمال است که از پدر پیر و بیمار خود پرستاری می‌کند او کابوس‌ها، آرزوها و رویاهایش را بر دیوار خانه‌اش نقاشی می‌کند... در سالیانی دور او به همراه نامزدش شهرام در جنگ تحمیلی به عنوان پزشک حضور داشته‌اند. شهربانو پس از زخمی شدن به اسارت در آمده و تا گردن او را در گودالی دفن می کنند، موشهای صحرایی پای مجروح اش را می جوند. او رنج سالهای اسارت را به عشق نامزدش شهرام تحمل کرده است اما بعد از آزادی از زندانهای عراق در برگشت به میهن متوجه می شود که شهرام با صمیمی ترین دوست زندگی اش ازدواج کرده است.

بنابراین گزارش «وقتی لیمو ها زرد شدند» که به طور کامل با گویش مازنی تولید شده تاکنون موفقیت های متعددی را در حضور های بین المللی خود به دست آورده است. جایزه بهترین فیلم اول جشنواره مونترال کانادا (سال 2009)، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم آوانکای پرتغال، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم ترانا آلبانی، جایزه بهترین فیلم جشواره جشنواره نور لوس آنجلس آمریکا 2014 و بهترین فیلم جشنواره فیلم ایران و آمریکا 2014، از جمله این موفقیت ها است.

پس از اکران «وقتی لیمو ها زرد شدند»، جلسه نقد و بررسی فیلم برگزار خواهد شد.

بیست و دومین جلسه سینما روایت یکشنبه 4 آبان راس ساعت 17 در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نبش بهار شیراز جنوبی برگزار خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن