تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819386042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائیل: اردن بهترین همسایه برای ماست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اسرائیل: اردن بهترین همسایه برای ماست
سفیر رژیم صهیونیستی در اردن تاکید کرد که اسرائیل به همکاری‌های اطلاعاتی، امنیتی و روابط استراتژیک خود با اردن ادامه می‌دهد.
آفتاب: به گزارش ایسنا، دانیل نیفو، سفیر اسرائیل در اردن عنوان داشت: اسرائیل نمی‌توانست تصور کند همسایه‌ای بهتر از اردن نصیبش شود!.


وی در گفت‌و‌گو با رادیو ارتش اسرائیل به مناسبت گذشت دو دهه از امضای تفاهم‌نامه صلح میان اردن و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: سخنان انتقادی رهبران سیاسی اردن و در راس آن‌ها ملک‌عبدالله دوم، پادشاه اردن علیه سیاست‌های اسرائیل در قدس در راستای تلاش این افراد برای کاهش خشم عمومی در این کشور صورت می‌گیرد.


وی در ادامه افزود: سخنان انتقادآمیز مسئولان اردنی علیه سیاست‌های اسرائیل مانع همکاری‌های امنیتی، اطلاعاتی و افزایش حجم تبادلات تجاری میان دو دولت نمی‌شود.


نیفو تاکید کرد: این واقعیت وجود دارد که اردن چندی قبل توافق‌نامه واردات گاز از اسرائیل امضاء کرده است. علاوه بر آن دولت اردن با راه‌اندازی تاسیسات مربوط به سیستم‌های آب‌شیرین‌کن در شهر العقبه برای ارسال آب شیرین به بندر ایلات اسرائیل موافقت کرد.


نیفو اردن را جزیره ثبات در دریای متلاطم منطقه خواند و عنوان داشت: اسرائیل به ادامه دادن همکاری‌ها با اردن توجه ویژه دارد.


وی اذعان داشت: مردم اردن در بزرگداشت سالروز امضای توافقنامه صلح شریک نیستند و جریان‌های سیاسی به‌ویژه اسلامی در اردن نقش مهمی بر افکار عمومی این کشور علیه اسرائیل ایفا می‌کنند. به خاطر همین بسیاری از تاجران صهیونیست در اردن مجبورند ماهیت خود را فاش نکنند.




تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن