تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813049324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات فرهنگي مسئولين نشان از تعهدات ديني و اخلاقي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۴ب.ظ)
مريدي: تذکرات فرهنگي مسئولين نشان از تعهدات ديني و اخلاقي است مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس گفت: تذکرات فرهنگي مسئولين نشان از تعهدات ديني و اخلاقي است.
به گزارش خبرگزاري موج، بهزاد مريدي يکشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به تذکرات نماينده ولي فقيه و فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکيد کرد: نصايح دلسوزانه و مشفقانه نماينده ولي فقيه و فرمانده سپاه فجر استان فارس به طور حتم موثر است وما نيز هرگونه بي حرمتي به ساحت مقدس امامان همام سهوا يا عمدا را قويا محکوم مي کنيم .
وي تصريح کرد: با توجه به فرا رسيدن ايام سوگواري سالار شهيدان، با عنايت به اهميت اين يادمان الهي و حفظ مباني و ارزش هاي مقدس اسلامي همچون گذشته خادم بارگاه با عظمت اهل بيت (ع) و مقام معظم رهبري خواهيم بود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس افزود: با توجه به برنامه ريزي انجام شده اين اداره کل، برنامه اي منسجم با نام "سفري تا عروج انسانيت" در گذر هنر برگزار خواهد شد.
مريدي يادآور شد: در اين زمان که دشمنان قسم خورده اسلام، شيعيان و اهل بيت(ع) تمام تلاش خود را به منظور نشان دادن تصويري نادرست از چهره رحماني اسلام را ارائه مي کنند بايد با برنامه ريزي و اتحاد حرکت کرد.
وي تاکيد کرد: مديريت و جامعه هنري فارس با تعصب و جديت نسبت به فرمايشات نماينده مقام معظم رهبري در فارس و فرمانده سپاه فجر استان با توجه به نياز هم صدايي و هم دلي همه دستگاه هاي دولتي همراه با مردم در مراسمات عزاداري امام حسين(ع) حرکت خواهند کرد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس يادآور شد: مهمترين اولويت ما پاي بندي بر حفظ وحدت و همدلي در هرچه باشکوه تر شدن برنامه هاي عزاداري ايام است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن