تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح هادی روستایی در 127 روستای قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای طرح هادی روستایی در 127 روستای قم قم - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم از انجام طرح هادی روستایی در 127 روستای استان قم خبر داد.


به گزارش ایرنا، "غلامرضا صالحی" روز یکشنبه در آیین افتتاح 24 پروژه سفر رهبر معظم انقلاب به قم در تالار اندیشه دانشگاه قم ابراز داشت: از مجموع 200 روستای استان قم تعداد 144 روستا دارای طرح هادی است که تاکنون در 127 روستا، این طرح اجرایی شده است.
وی با اشاره به این که در سفر رهبر معظم انقلاب به قم در سال 89 اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در 30 روستای استان مصوب شد گفت: معادل همین مبلغ برای اجرای طرح هادی در چهار سال گذشته از منابع ملی جذب شد و نهایتا 44 میلیارد ریال در 30 روستای استان هزینه شده است.
وی اجرای عملیات طرح هادی را شامل سنگ فرش بیش از دو هزار متر مربع از شوارع روستایی، 23 هزار متر مربع دیوارسازی و همچنین اجرای عملیات آسفالت خیابان ها و معابر ذکر کرد.
صالحی افزود: روستاهای رستگان، احمد آباد، عیسی آباد، قزل آباد، خورآباد و البرز از نمونه پروژه هایی است که طرح هادی در آن انجام شده و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ابراز داشت: از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم همچنین در بخش مسکن شاهد احداث 150 واحد در شهرهای مرکز بخش،500 واحد روستایی و 250 واحد در داخل شهر قم بوده ایم.
در آیین افتتاح 24 پروژه سفر رهبر معظم انقلاب به قم، 11 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس، 10 پروژه بنیاد مسکن، یک پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه قم و دو پروژه سالن ورزشی روستایی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.ک/2
7408 / 553


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن