تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798604788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش محوری بازی‌های رایانه‌ای در کاهش هزینه‌ی آموزش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه‌ی صفر و یک رادیو ایران مطرح شد:
نقش محوری بازی‌های رایانه‌ای در کاهش هزینه‌ی آموزش
برنامه‌ی "صفر و یک" رادیو ایران با موضوع جایگاه بازی‌های رایانه‌ای در خانواده ی ایرانی با حضور مهندس سلام زاده؛ معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و محمد صادق افراسیابی؛ پژوهشگر و مدیر گروه علمی تخصصی روابط عمومی دانشکده خبر با اجرای کیوان نقره کار از موج 90 اف ام پخش شد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه‌ی "صفر و یک" رادیو ایران با موضوع جایگاه بازی‌های رایانه‌ای در خانواده ی ایرانی با حضور مهندس سلام زاده؛ معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و محمد صادق افراسیابی؛ پژوهشگر و مدیر گروه علمی تخصصی روابط عمومی دانشکده خبر با اجرای کیوان نقره کار از موج 90 اف ام پخش شد.

مهندس سلام زاده؛ معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این برنامه با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در هفته گذشته تاکید کرد: در مورد قیمت بازی‌های رایانه‌ای اگر بخواهیم قیمت بازی‌های داخلی و خارجی را مقایسه کنیم متوجه اختلاف قیمت ها به نفع بازی‌های رایانه‌ای داخلی می‌شویم.

وی افزود: بازی روز اندروید بین 70 تا 80 دلار قیمت دارد و به عبارتی 200 تا 240 هزار تومان قیمت این بازی‌ها است. بنابراین اگر این بازی خارجی بطور رسمی وارد کشور شود طبیعتا باید قیمتش حدود این ها باشد ولی بازی داخلی فکر نکنم بیشتر از 6 الی 7 هزار تومان در بازار موجود باشد با توجه به این توضیحات به نظرم بازی در ایران در واقع رایگان توزیع می‌شود.

محمد صادق افراسیابی؛ مدیر گروه علمی تخصصی روابط عمومی دانشکده خبر دیگر میهمان این برنامه در خصوص هزینه ی بازیهای رایانه‌ای در کشور گفت: خیلی وقتها ما برای بسیاری از کارها هزینه های زیادی میکنیم و متوجه نیستیم یک جاهایی بازی رایانه‌ای می تواند هزینه های ما راکاهش دهد.

وی افزود: مثلا در حوزه آموزش خیلی هزینه ها را برای کلاسهای آموزشی فوق العاده و فوق برنامه در مدارس، دانشگاه ها و ... پرداخت میکنیم که حتی استاندارد بودن بعضی از این کلاس ها هم مشخص نیست اما حاضر نیستیم هزینه ای اندک را برای یک بازی رایانه‌ای آموزشی یا فکری و پرورشی پرداخت کنیم و سوال می کنیم که این بازی را بخریم یا نه؟ اتفاقا جای تردید نیست که بازی‌های مناسب را باید حتما خریداری کرد.

افراسیابی در این برنامه خاطرنشان ساخت: یک بازی که با استانداردهای آموزشی لازم ساخته شده و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تایید شده و حتی در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و جشنواره های مختلف رتبه کسب کرده خیلی بهتر می‌تواند در حوزه آموزش و افزایش خلاقیت به ما کمک کند تا برخی از کلاسهای آموزشی که بیشتر شبیه دکان تجاری است.

در ادامه ی برنامه سلام زاده در پاسخ به سوال کیوان نقره کار؛ کارشناس مجری برنامه ی رادیویی صفر و یک در خصوص نحوه‌ی حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی سازان تاکید کرد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای سعی دارد شرکت ها، افراد و نهادهایی که به هر طریق حامی این صنعت هستند را شناسایی و حمایت کند. 

وی افزود: ما تلاش می کنیم که در یک حرکت جدی تر اقدام به جریان سازی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای کنیم تا این صنعت به یک صنعت سودآور به لحاظ بعد تجاری و اقتصادی تبدیل شود و طبیعتا راهکارهای فرهنگی را هم مدنظر خواهیم داشت و به آن عمل خواهیم کرد.

لازم به ذکر است برنامه ی صفر و یک هر هفته پنج شنبه ها از ساعت 16:30 به مدت چهل و پنج دقیقه از موج 90 اف ام پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن