تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805297058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری گردهمایی روسای اداره‌های صنعت فرش کشور در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خبر داد: برگزاری گردهمایی روسای اداره‌های صنعت فرش کشور در شیراز خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: گردهمآیی 2 روزه‌ی روسای اداره‌های صنعت فرش دست‌بافت كشور، 30 مهرماه در شیراز برگزار خواهد شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۶ مهر ساعت 11:20



به گزارش خبرگزاری پانا، علی همتی گفت: این گردهمایی دو روزه با حضور رئیس ملی فرش ایران، تولیدكنندگان و صادركنندگان، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها و فعالان این صنعت برگزار می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بررسی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نقاط ضعف و قوت، چالش‌ها و مشكلات فراروی صنعت فرش به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد تا در راستای ارتقاء كیفیت، آموزش نیروها، توسعه بازار، ساماندهی و توسعه مجتمع‌های فرش‌بافی، چاره‌اندیشی شود.
این مقام مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه صنعت فرش دست‌بافت در حاشیه این نشست دو روزه خبر داد و گفت: این نمایشگاه محلی برای عرضه فرش، گبه، گلیم و دیگر دست‌بافته‌های نفیس استان فارس و با نام بهشت شیراز بر صحنه تار و پود، در محل هتل شیراز برپا خواهد شد و تا دوم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. همتی با یادآوری اینكه فرش از جمله صنایع مهم و اشتغالزای فارس به‌شمار می‌رود كه منبع كسب درآمدهای ارزی و ریالی بوده و هست، گفت: در این صنعت امكان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال با حداقل سرمایه و در ابعاد خانگی تا صنعتی، وجود دارد. او با بیان اینكه در روستاها صنعت فرش‌بافی از گذشته تاكنون به‌عنوان یكی از مشاغل مكمل، مورد توجه اعضای خانواده‌ها خصوصا زنان و دختران بوده و هست، گفت: توسعه این صنعت در روستاها، یكی از راه‌های مهار روند مهاجرت روستاییان به شهرها محسوب می‌شود. همتی با تصریح اینكه فرش دستبافت ایران یک مقوله چند وجهی است، گفت: از یك‌طرف فرش‌بافی آمیخته با تاریخ و پیشینه باستانی كشور و از طرفی پیوسته با فرهنگ و هنر این سرزمین و از جهتی نیز یك فعالیت كاملا اقتصادی و درآمدزا است. او اضافه كرد: فرش بین دستبافته‌های ایرانی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و به خانواده‌ها هم همواره به آن به‌عنوان یك كالای سرمایه‌ای نگاه و توجه كرده‌اند، لذا كمتر كالایی را می‌توان یافت كه در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی جامعه، اینگونه در ابعاد مختلف تاثیرگذار باشد و این نشان از اهمیت اقتصاد این صنعت دارد. همتی همچنین تلاش جهت راه‌اندازی واحدهای صنعتی بزرگی که به نوعی تعطیل شده است، برگزاری مزایده برای واگذاری و فعال كردن معادن استان، تهیه كتاب راهنمای اولویت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی در فارس، پیگیری مباحث حمایت از حقوق مصرف‌كننده، بررسی تولید كیفی نان، كنترل بازار و ایجاد و كامل كردن زیرساخت‌های توسعه صادرات در فارس را از جمله اقدامات انجام شده طی ماه‌های گذشته بیان كرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لوایح ارائه شده از سوی دولت در خصوص حمایت از تولید، مالیات بر ارزش افزوده و خروج از ركود، به مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری كرد كه با تصویب و اجرایی شدن این طرح‌ها شاهد آینده‌ای پررونق برای صنایع مختلف و همچنین فعالان در عرصه‌های بازرگانی و تجاری باشیم. همتی همچنین گفت: معادن مستقر در منطقه دوكوهك در شمالغرب شیراز با توجه به اهمیت شرایط زیست‌محیطی و رعایت حقوق ساكنان در این منطقه، ظرف مدت 5 سال آینده، باید با كمك به حفظ سرمایه‌گذاری‌ها، به منطقه‌ای بعد از شعاع 30 كیلومتری شیراز منتقل شوند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن