تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري طرح سراج در 10 استان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۶ب.ظ)
معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي نماز: برگزاري طرح سراج در 10 استان کشور معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي نماز از برگزاري طرح سراج ويژه اساتيد حوزه علميه در 10 استان کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام اسماعيل ولي‌خاني با اشاره به طرح سراج ويژه استادان حوزه‌هاي علميه سراسر کشور اظهار کرد: در نظر داريم در 10 استان کشور اين طرح را برگزار کنيم، البته اين طرح در استان خراسان رضوي شروع به کار کرده است.
وي خاطرنشان کرد: 25 نفر از استادان حوزه علميه در اين طرح شرکت کردند که با شيوه‌هاي دعوت به نماز آشنا شدند.
معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي نماز عنوان کرد: 15 جلد کتاب از توليدات و محصولات مرکز تخصصي نماز را در اختيار دانش‌پژوهان اين دوره قرار مي‌دهيم تا با مطالعه اين کتاب‌ها و تحقيق به عنوان استاد مباحث نماز در استان خراسان رضوي تربيت شوند.
وي ادامه داد: شيراز، بوشهر، کرمان، اصفهان و تهران استان‌هاي ديگري هستند که بايد اين طرح را برگزار کنند.
ولي‌خاني يادآور شد: طرح سراج طرحي يک ساله است و هدف از اين طرح تربيت اساتيد دوره‌ها در استان‌ها و بي‌نيازي استان‌ها از اعزام کارشناس و استاد نماز است.
وي خاطرنشان کرد: مباحث نماز مانند آثار، اسرار، آداب، شيوه‌هاي دعوت به نماز،‌ نماز و خانواده و شيوه‌هاي پاسخگويي به سئوالات و شبهات نماز در اين طرح تبيين مي‌شود.
معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي نماز با اشاره به کتاب آداب نماز به عنوان يکي از محصولات مرکز تخصصي نماز گفت: اين کتاب توسط محمد مهدي حائري‌پور در 144 صفحه تاليف شده و مخاطبان آن عموم معارف‌جويان به ويژه استادان و مربيان معارف نماز هستند.
وي خاطرنشان کرد: اين کتاب از دو بخش آداب باطني نماز و آداب ظاهري نماز تشکيل شده که در هر يک از اين بخش‌ها مباحثي ارائه شده است.
ولي‌خاني يادآور شد: در بخش آداب باطني نماز مباحثي در زمينه آداب باطني نماز، حضور قلب در نماز، عوامل موثر در کسب حضور قلب و موانع حضور قلب در نماز مطرح شده است.
وي خاطرنشان کرد: آداب مقدمات نماز و آداب تعقيبات نماز از مباحث ديگر ارائه شده در اين کتاب است، البته در پايان هر فصل دو بخش خودآزمايي و پرسش براي تحقيق ذکر شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن