تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: طرح پلیس آب با جدیت در دست پیگیری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمان: طرح پلیس آب با جدیت در دست پیگیری است کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: طرح پلیس آب در راستای استفاده بهینه از منابع آب تدوین شده و با جدیت در استان در دست پیگیری است.


به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه سد مخزنی بافت که با حضور قائم مقام وزیر نیرو برگزار شد افزود: از وزیر نیرو تشکر می کنم که در نخستین سفر به استان کرمان و شهرستان بافت تصمیم گیری کردند تا امروز شاهد افتتاح این طرح باشیم و آب 100 هزار نفر از مردم سه شهر بافت، بزنجان و رابر تامین شود.
وی با بیان این که شش میلیارد متر مکعب آب در بخش کشاورزی استان مصرف می شود تصریح کرد: مصرف بهینه از این منابع از اهداف طرح پلیس آب است.
استاندار کرمان با اشاره به اسراف در مصرف آب گفت: از امامان جمعه در اجرای این طرح کمک گرفته شده تا آنها با تبلیغ و آگاهی بخشی، مردم را آگاه کنند و این اقدام تاکنون تاثیرگذار بوده است.
وی گفت: آبی که امروز مصرف می شود هر متر مکعب 100 هزار ریال هزینه دارد پس باید در مصرف آن صرفه جویی شود زیرا ممکن است در آینده بارندگی به اندازه کافی نداشته باشیم و آب پشت سدها جمع نشود لذا از هم اکنون باید به آینده فکر کرد.
رزم حسینی از تمامی کسانی که در اجرای طرح تصفیه خانه بافت همکاری کردند نیز تقدیر و تشکر کرد.ک/2
7444/8154


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن