تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804924323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز تحقیقات کامپیوتری در جنبش نرم افزاری درخشش فراوان داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله حسینی بوشهری: مرکز تحقیقات کامپیوتری در جنبش نرم افزاری درخشش فراوان داشته است قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی حوزه علمیه قم در عرصه جنبش نرم افزاری درخشش فراوانی داشته است.


به گزارش ایرنا، آیت الله "سید هاشم حسینی بوشهری" روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از نرم افزارهای "قواعد ادبیات عربی" و "دروس حوزوی"، اظهار داشت: این مرکز به عنوان یکی از مراکز حوزوی مرتبط با رهبر فرزانه انقلاب با کار و مطالعه به صورت کاملا حساب شده، تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه مرکز تحقیقات کامپیوتری در عرصه دانش های علوم اسلامی گوی سبقت را از مراکز تحقیقاتی داخل و خارج کشور ربوده است، خاطرنشان کرد: این مرکز هر ساله با یک دستاورد و نرم افزار جدید، خواسته رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق جنبش نرم افزاری را محقق کرده است.
وی با اشاره به مجموعه مباحث فقهی، رجالی و حدیثی که در سال های گذشته از سوی این مرکز تولید شده است، افزود: فعالیت های این مرکز تاکنون موجبات رضایتمندی مراجع تقلید را فراهم کرده به نحوی که یکی از مراجع تقلید با حضور خود در این مرکز اقدام به تمجید و تکریم دست اندرکاران آن نموده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مرکز خدمات حوزه های علمیه قم، به عنوان یکی دیگر مراکز حوزوی مرتبط با رهبر معظم انقلاب، افزود: این مرکز در جهت تامین رفاه، آرامش و آسایش طلاب اقدامات خوبی انجام داده که قابل تحسین است.
حسینی بوشهری در ادامه با بیان اینکه حوزه دارای دو رکن اساسی و کلیدی تحت عنوان استاد و طلبه است، افزود: رشد و بالندگی طلاب در گروی استادان است و هر چقدر استادان از نظرعلمی پرتوان تر و محکم تر مسائل را ارزیابی کنند و برای تدریس سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند، شاگردان آنها نیز انسان های فرهیخته تر، دانشمندتر و با سوادتری خواهند شد.
امام جمعه موقت قم با اشاره به نرم افزارهای قواعد ادبیات عربی و دروس حوزوی خاطرنشان کرد: تولید این قبیل آثار زمینه کار پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی را در حوزه فراهم می کند.
حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه طلاب حوزه علمیه بر روی ادبیات عربی سرمایه گذاری کمی می کنند، افزود: حوزه نیازمند افرادی است که پایه ها و استوانه های آن را در زمینه ادبیات عرب محکم نماید، لذا نرم افزار قواعد ادبیات عربی به تحققق این امر کمک فراوانی می کند.
وی با بیان اینکه طلاب بدون توجه به فراگیری دقیق قواعد عربی و تنها با اکتفا به یک سری متون محدود می خواهند به صورت پلکانی به مراحل بعدی راه پیدا کنند، افزود: این روش اصلا به صلاح حوزه نیست.
وی همچنین نرم افزار دروس حوزوی را به لحاظ دسترسی طلاب و استادان به منابع و متون بیشتر حایز اهمیت دانست و افزود: این نرم افزار موجب ایجاد رقابت بین طلاب و استادان شده و در نتیجه کیفیت کار آموزش و یادگیری را افزایش می دهد.ک/2
7403 / 553


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن