تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803339291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پل کارون چهار قطب گردشگری ایران می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد پل کارون چهار قطب گردشگری ایران می شود شهرکرد-ایرنا-استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:پل کارون چهار به عنوان برزگترین پل زیرقوسی و معلق خاورمیانه در این استان قطب گردشگری ایران می شود.


"قاسم سلیمانی دشتکی " روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا پس از دیدار از مرحله ساخت جاده دسترسی این پل در شهرستان اردل افزود:هم اکنون چند شرکت معتبر گردشگری برای سرمایه گذاری در بخش توریسم دریاچه سد کارون چهار اعلام آمادگی کرده اند.
وی تصریح کرد: متقاضیان گردشگری در این دریاچه ،اکنون مراحل قانونی را طی می کنند و پس از دریافت مجوز قرار است روند سرمایه گذاری در این زمینه تسریع می شود.
سلیمانی یادآور شد:این سرمایه گذاران قرار است بزرگترین شهرک گردشگری معلق ایران را بر روی دریاچه سد کارون چهار ایجاد کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:جاده دسترسی از سوی سمت شهرستان اردل و شهرستان لردگان پیشرفت خوبی داشته است.
سلیمانی یادآور شد:پروژه سد کارون چهار از سال 80 به صورت گسترده آغاز شد و پیش از آبگیری این سد ،جاده اصلی شهرکرد به خوزستان از محور اردل عبور می کرد.
وی تصریح کرد:جاده لردگان به خوزستان پس از آبگیری سد کارون چهار مورد استقبال قرار گرفت و قرار شد جاده قدیمی شهرستان اردل به خوزستان نیز بازگشایی شود تا این شهرستان از بن بست خارج شود.
به گفته وی،به همین منظور ،جاده جایگزین در محور شهرستان اردل به خوزستان در نظر گرفته شد و بزرگترین پل معلق ایران نیز در روی دریاچه سد کارون چهار احدا شده است.
سلیمانی یادآور شد:مهندسان ایرانی برای ایجاد جاده جایگزین و پل معلق تلاش بسیاری کردند که در مهندسی پل سازی بی نظیر است و افتخاری برای ایران محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:در سفر اخیر رییس جمهوری و هیات دولت به استان مقرر شد این محور هر چه زودتر بازگشایی شود و رییس جمهوری دستور دارد که به این پروژه اعتبارات لازم در سال 93 تخصیص یابد.
وی گفت:در این زمینه 500میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت که بخشی از این اعتبار در حال جذب برای تسریع بخشی در بهره برداری از این جاده می باشد.
سلیمانی یادآور شد:در این محور 9 تونل در دل کوههای سر به فلک کشیده در دست احداث است که هفت تونل تاکنون حفر شده است.
وی گفت:تاکنون در این پروژه برای محور جایگزین ، چهار کیلومتر تونل احداث شده و برای اتمام آن 25درصد دیگر باقی مانده و از نظر استحکام بخشی جاده نیز تا زمان بهره برداری حدود 35درصد باقی مانده است.
به گزارش ایرنا،تمامی مراحل طراحی و ساخت این پل از سوی متخصصان داخلی و دانش ایرانی انجام شده است و در این خصوص می توان آن را یک سازه ماندگار مبتنی بر مهندسی ارزش در صنعت پل سازی کشور دانست.
این پل سه هزار و 875 تنی که بر روی دریاچه کارون4 و به عنوان مسیر جایگزین شهرکرد- ایذه در استان چهارمحال و بختیاری احداث شده، به دلیل برخورداری از طول عرشه 378 متری، طول دهانه300 متری و ارتفاع 62 متری از سطح دریاچه سد، عنوان بزرگترین پل زیر قوسی کشور را از آن خود کرده است.
7359


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن