تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819728936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمندسازی بخش خصوصی کلید تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: توانمندسازی بخش خصوصی کلید تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است ساوه- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندسازی بخش خصوصی کلید تحقق اهداف مهم اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش ایرنا، «شهلا میرگلوبیات» روز چهارشنبه در مراسم معرفی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان مرکزی با عنوان مهستان دو در ساوه افزود: نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی با حمایت جدی و قاطع از بخش خصوصی برای راهبری امور جامعه حاصل می شود.
وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: بهره مندی از بخش خصوصی شتاب دهنده به توسعه و رشد اقتصادی جامعه است.
میرگلوبیات بیان کرد: مشارکت بخش خصوصی در بخش های مختلف مانند صنعت، کشاورزی و خدماتی باعث پویایی اقتصاد می شود و این چیزی است که امروز ایران اسلامی نیازمند آن است.
وی عنوان کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای جهش بلند اقتصادی استفاده کرد و با پشتیبانی از آنها مسیر را برای ارائه خدمت به مردم هموار کرد.
شهردار ساوه نیز گفت: تکریم بخش خصوصی و احترام به جایگاه آنها برای اجرای پروژه های مختلف باید همواره مورد توجه باشد.
«کامران جوادی» با اشاره به رشد جمعیت ساوه ناشی مهاجرپذیری اقشار مختلف از اقصی نقاط کشور به این شهر، افزود: خدمات و امکانات موجود در این شهر جوابگوی نیازها نیست و از ظرفیت و توان بخش خصوصی برای اجرای پروژه های مختلف به منظور خدمات بهتر به مردم استقبال می کنیم.
وی اظهار کرد: دفتر سرمایه گذاری در شهرداری ساوه فعال شده و تاکنون با چندین سرمایه گذار تبادل نظر شده است.
سرمایه گذار این پروژه و مدیرعامل شرکت میان راه مهستان نیز گفت: این شرکت از سال 87 اقدام به احداث مجتمع خدماتی بهداشتی در استان مرکزی کرد و تامین آسایش و ارائه خدمات بهتر به شهروندان ساوه و دسترسی آسان مسافران و زائران به خدمات موردنیاز از مهمترین اهداف احداث مجتمع های خدماتی رفاهی است.
«فاطمه میرزا صفی» افزود: این مجتمع خدماتی رفاهی شامل فضای سبز، مسجد، سالن همایش، تالار و رستوران با ظرفیت یکهزار و 500 نفر، سرویس بهداشتی، پارکینگ خودروهای سبک و سنگین، سوئیت‎های اقامتی و آلاچیق برای اسکان مسافران بین راهی است.
وی اظهار کرد: حمایت مسوولان نقش بسزایی در شتاب بخشی به اجرای این پروژه دارد.
بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان مرکزی با زیربنای 20 هزار مترمربع در پنج طبقه و با پیش بینی 150 میلیارد هزینه از سوی بخش خصوصی در دو سال در کیلومتر پنج جاده قدیم ساوه - تهران ساخته خواهد شد.ک/2
7337/560/


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن