تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کبوتر مسافر، پهپاد جاسوسی داعش از آب در آمد!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



کبوتر مسافر، پهپاد جاسوسی داعش از آب در آمد!
این تجهیزات الکترونیکی که ویژه رصد کردن و ارسال اطلاعات و همچنین برای علامت دادن و اعلام موقعیت است، توسط این کبوتر به داخل مناطق عربستان در حال گسیل شدن بود.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه العربیه اعلام کرد: یکی از شهروندان عربستان در مرز شمالی این کشور با عراق کبوتری را شکار کرد که حامل یک سری علائم و اطلاعات محرمانه بود.   این شبکه خبری در ادامه گزارش داد: خزعل المعکلی دیروز( یکشنبه) در منطقه هجره اللمیما در 10 کیلومتری مرز شمالی عربستان با عراق مشغول شکار بود که کبوتری را هدف قرار می دهد. این کبوتر حامل یک سری اعداد، حروف انگلیسی و تجهیزات الکترونیکی ظریفی بود که در پاها و بال هایش تعبیه شده بود.     این تجهیزات الکترونیکی که ویژه رصد کردن و ارسال اطلاعات و همچنین برای علامت دادن و اعلام موقعیت است، توسط این کبوتر به داخل مناطق عربستان در حال گسیل شدن بود.   ابوبکر البغدادی که یک سال در سرویس جاسوسی موساد فعالیت می کرد و تجربه های زیادی در حیطه جاسوسی و امنیتی دارد، احتمال می رود از کبوتران مسافر برای عملیات تبادل اطلاعات و جاسوسی بهره می برد. علاوه بر این فرماندهان داعش برای اینکه توسط سرویس های اطلاعات عراق مکالمات آنها ردیابی نشود، تنها از بی سیم های معمولی استفاده می کنند. وجود این دو مسئله سبب شده تا نظریه بکارگیری کبوتران مسافر از سوی رهبران داعش برای اعلام موقعیت و ارتباط گرفتن با نیروهای خود در عربستان و مناطقی که در مرز مشترک عراق و کشورهای همسایه آن قرار دارند، تقویت شود.      

      512  




۲۱/۰۷/۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن