تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819536292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش 4 زن را در شمال عراق اعدام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: داعش 4 زن را در شمال عراق اعدام کرد
فعالان حقوق بشر اعلام کردند که تروريست‌هاي داعش دست کم چهار زن از جمله دو پزشک و يک سياستمدار را در مقرهاي خود در شمال عراق کشته‌اند.
ايسنا: به گزارش خبرگزاري فرانسه، حنا ادوار، يک فعال حقوق بشر که رهبري سازمان "الامل" را برعهده دارد، گفت که تروريست‌هاي داعش در موصل سه زن از جمله دو پزشک را به قتل رساندند. يک منبع پزشکي در موصل نيز با تاييد مرگ آن‌ها اعلام کرد که نام اين دو تن ماها سبحان و لاميا اسماعيل بوده است. زن سوم دانش آموخته حقوق بوده است. در اوايل ماه جاري ميلادي نيز ايمان محمد يونس، يک عضو پارلمان پيشين از اهل سنت از جبهه عراق و ترکيه نيز توسط شورشيان داعش در منطقه تل عفر اعدام شد. علي البياتي که رهبري بنياد حامي حقوق اقليت ترکمن‌ها در عراق را برعهده دارد گفت: داعشي‌ها ماه گذشته او را از منزل خارج کرده و در تماس تلفني با اعضاي خانواده وي گفته‌اند که ايمان کشته شده است. وي افزود که جسد اين زن سپس در يک چاه آب خارج از تل عفر رها شده بوده است.
حنا ادوار هم چنين افزود يک کانديداي پيشين براي شوراي محلي و يک استاد دانشگاه نيز جزو قربانيان بوده است. وي افزود: زنان اهداف سهل الوصولي براي داعش هستند. بسياري از فعالان حقوق بشر از موصل گريخته‌اند اما برخي از زنان مجبور شده‌اند به همراه کودکانشان باقي بمانند. اعضاي داعش پس از هدف قرار دادن اقليت هاي قومي و مذهبي هم اکنون به دنبال اعضاي اهل سنت، گروه‌هاي اجتماعي مدني و افرادي هستند که حتي از راه دور با دولت در ارتباط باشند. ادوار در ادامه گفت که احتمالا هدف داعش از هدف قرار دادن زنان به صورت آزادانه ايجاد نهايت رعب و وحشت ميان عراقي‌ها است. اين فعال حقوق بشر گفت: زماني که شما زنان را مي‌رباييد و آن‌ها را به قتل مي‌رسانيد در واقع اقدام به ايجاد وحشت مي‌کنيد. سازمان ديده‌بان حقوق بشر سوريه نيز از "فروش ۲۷ زن ايزدي که قبلا در عراق ربوده شده‌اند" توسط نيروهاي گروه تروريستي داعش خبر داد. اين زنان با اجبار به تغيير دين، به عنوان "عروس" فروخته شده‌اند.



یکشنبه, 20 مهر 1393 ساعت 11:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن