تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802997419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از 26 تا 29 آذر ماه؛
تهران میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از 26 لغایت 29 آذر ماه امسال به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، چهاردهمین دوره نمایشگاه رنگ و رزین امسال در حالی آغاز به کار می کند که حضور مشارکت کنندگان  بسیار چشمگیر خواهد بود به طوری که در بخش شرکت کنندگان داخلی به لحاظ  متراژ تحت پوشش و تعداد شرکت کنندگان با رشد بیش از 30درصد مواجه خواهیم بود.

این در حالی است که در بخش شرکت کنندگان خارجی نیز از جهت تعداد شرکت کننده و متراژ تحت پوشش با رشد بیش از 50درصد مواجه هستیم.

لازم به ذکر است که در دوره قبل این نمایشگاه نیز فقط در بخش خارجی با رشدی بیش از 200 درصد مواجه بوده ایم.

ارائه توانمندی ها وآشنایی با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه میباشد و مشارکت کنندگان  داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خودرا در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 در حال حاضر نمایندگانی ازکشور   های سوئیس ، آلمان ، اتریش ، ایتالیا ، اندونزی ، تایوان ، اکراین ، امارات ، ترکیه ، چین ، مالزی درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و اقدام به ثبت نام نموده اند.

گفتنی است: این رشد چشمگیر از یک طرف به دلیل افق های روشنی است که در عرصه اقتصاد و سرمایه گذاری ایجاد گردیده و از طرف دیگر به دلیل توسعه تبلیغات حرفه ای بین المللی و بهره گیری از فعالیت همکاران توانمند در کشور های خارجی است. امروزه توسعه یک نمایشگاه بین المللی در گرو فعالیت تیم های متخصص در اقصی نقاط جهان می باشد.

این گزارش همچنین می افزاید: از آنجا ییکه این نمایشگاه از مجوّز چند ساله برای برگزاری برخوردار می باشد،عملیات ثبت نام اولیه و رزرو غرفه ها از  حدود بهمن ماه 92 آغاز گردیده و پیش بینی می گردد تا چند ماه قبل از شروع نمایشگاه کلیه فضا های تحت پوشش به شرکت کنندگان تخصیص یافته باشد.

از جمله اقداماتی که امسال برای اولین بار در صنعت نمایشگاهی کشور و در این نمایشگاه به مرحله اجرایی در خواهد آمد ایجاد یک سامانه لجستیک روز آمد جهت تسریع و تسهیل در ارتباط بین بازدید کنندگان و شرکت کنندگان و امکان دستیابی به اطلاعات تخصصی یکدیگر در دوره برگزاری و بعد از آن با استفاده از طراحی و بهره گیری سامانه مذکور بوده که در سال جاری برای کلیه شرکت کنندگان و در سال های آتی برای کلیه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان و سایر دست اندرکاران ایجاد خواهد گردید.

این سامانه سطح ارتباطات و تبادل اطلاعات در مجموعه نمایشگاه را به شکلی فزاینده ارتقاء داده و در یک دوره کوتاه مدّت به حدّی از بلوغ خواهد رسید که بازدید کنندگان و شرکت کنندگان را از بسیاری اسناد و اوراق تبلیغاتی بی نیاز نموده و تمام اشخاص با علائق بازرگانی- علمی و فنّی مشترک را به یکدیگر معرّفی و متّصل خواهد نمود.

بر اساس این گزارش  یکی از مهمترین نتایج بهره گیری از سامانه لجستیک که برای اولین بار در این نمایشگاه شاهد آن خواهیم بود تسهیل در ایجاد یک نمایشگاه مجازی خواهد بود که در سایت اینترنتی مخصوص نمایشگاه توسّط برگزار کننده ایجاد می گردد و این نمایشگاه مجازی می تواند طی سالها در خدمت توسعه فعالیت های بازرگانی شرکت کنندگان بوده و نقشی مهم در این زمینه ایفا نماید.

در این نمایشگاه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده هیأت های بازرگانی مختلفی از کشور های هدف بازدید به عمل خواهند کرد و امید آن می رود شاهد عقد قراردادهای سازنده و مؤثر در جهت توسعه صادرات محصولات موجود در این نمایشگاه باشیم.

ضمناً در حاشیه و همسو با نمایشگاه همایش ها و کارگاههای آموزشی متعدّدی توسّط برگزار کننده و برخی از شرکت کنندگان با محتوای علمی ‌بازرگانی برگزار خواهد شد.   

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 26 لغایت 29 آذر ماه امسال به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش وطی این مدت همه روزه از ساعت9 الی 16 پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن