تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820055271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس: 90 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور مراغه بومی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس: 90 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور مراغه بومی هستند مراغه - ایرنا – رییس دانشگاه پیام نور مرکز مراغه گفت: 90 درصد دانشجویان این دانشگاه بومی بوده و این امر از مزیت های آن است.


به گزارش ایرنا، علی باغبان روز شنبه در نشست با دانشجویان تازه وارد دانشگاه پیام نور با بیان اینکه هم اکنون بیش از سه هزار نفر دانشجو در 30 رشته کارشناسی و دو رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند افزود: محدودیت زمانی و مکانی برای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور شکسته شده و امکان ادامه تحصیل برای همه افراد از ویژگی های شاخص این دانشگاه است.
وی اظهار کرد: شعار دانشگاه در سال جاری تحصیلی آموزش برای همه ، همه جا و همه وقت بوده و این مساله جایگاه خوبی در بین افراد جامعه باز کرده و افراد در کنار اشتغال می توانند به ادامه تحصیل نیز بپردازند.
رییس دانشگاه پیام نور مراغه ادامه داد: در بخش فرهنگی نیز، این دانشگاه قدم های خوبی را در عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای نقش دانشگاه و اعتلای فرهنگی برداشته است.
باغبان، با اشاره به توسعه کیفی و کمی دانشگاه پیام نور مراغه، یادآوری کرد: تجهیز آزمایشگاه ها ،کارگاه ها ، برگزاری کلاس ها به صورت مجازی و استفاده سایر مراکز پیام نور کشور از آن کلاس ها، تجهیز سایت کامپیوتری و کتابخانه از مهمترین کارهای انجام شده در ارتقای سطح کیفی این دانشگاه است.
وی، گفت: آماده سازی محوطه دانشگاه، تکمیل سوله ورزشی ، انجام مقدمات لازم برای احداث ساختمان آموزشی از دیگر اقدامات انجام شده در این دانشگاه است.
7483/590/245


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن