تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرفین مذاکرات بسیار جدی اند/ به ائتلاف آمریکایی اعتمادی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: طرفین مذاکرات بسیار جدی اند/ به ائتلاف آمریکایی اعتمادی نداریم


سید عباس عراقچی: «سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در وین مذاکرات از سرگرفته می شود.» «مذاکرات به مراحل حساسی رسیده است.» «طرفین بسیار جدی اند و امیدواریم کمال استفاده مطلوب را در زمان مذاکرات، داشته باشیم.»«به ائتلاف آمریکایی ضد داعش، اعتمادی نداریم.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عباس عراقچی، معاون وزیر  امور خارجه کشورمان، ظهر جمعه (امروز، 18 مهر 1393) در حاشیه همایش مدیران قضائی کشور، در مشهد مقدس، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی می گوید: مذاکره سه جانبه ظریف، اشتون و کری چهارشنبه آینده در وین، پایتخت اتریش، برگزار می‌شود.
عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده، در وین مذاکرات از سرگرفته می شود؛ روز سه شنبه گفتگویی دوجانبه با (وزیر امور خارجه) آمریکا و کاترین اشتون(، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و روز چهارشنبه مذاکره سه‌جانبه ظریف، اشتون و جان کری برگزار می‌شود.
عراقچی گفت: مذاکرات به مراحل حساسی رسیده است و فرصتی که برای این مذاکرات داشتیم تا سوم آذرماه بوده ‌که در حال اتمام است.
وی افزود: در نیویورک انتظار پیشرفت داشتیم که این اتفاق رخ نداد اما طرفین بسیار جدی اند  و امیدواریم کمال استفاده مطلوب را در زمان مذاکرات داشته باشیم.
عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در وین مذاکرات از سرگرفته خواهد شد، روز سه شنبه گفت‌وگویی دوجانبه با امریکا و اشتون و روز چهارشنبه مذاکره سه جانبه ظریف، اشتون و کری برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: در مذاکرات هفته آینده در وین درباره موضوعات کلیدی مانند تحریم‌ها و راه‌هایی برای چگونگی رفع آن و ابعاد غنی‌سازی بحث می‌کنیم، امیدواریم مسیر جدیدی بتوانیم باز کنیم.
عراقچی بیان کرد: آقای ظریف درباره اظهارات دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، در مجلس توضیح داد و گفت اظهارات وی، در شان یک مقام انگلیسی همچون نخست وزیر انگلیس نبوده و نیست؛ با وجود این، ما نیز در این زمینه برای پیگیری روابط و بازگشایی سفارت‌ها شتابی نداریم.
عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: باید همه دولت‌ها و کشورها بفهمند که باید با مردم ایران با زبان عزت و کرامت برخورد کنند و این عزت و کرامت را فدای مسائل منطقه‌ای نمی‌کنیم و باهیچ چیز عوض نخواهیم کرد.
وی افزود: حفظ شان و عزتمان مهم ترین چیز بوده و به عنوان یک اصل اساسی در سیاست خارجی ایران لحاظ شده است.
عراقچی تصریح کرد: عقیده مقام معظم رهبری در زمان ترخیص از بیمارستان در زمینه مسائل منطقه این بود که مواضع مضحکی توسط غربی‌ها بیان شده و محتوای آن هم این بود که گروهک تروریستی را با نام اسلام در راس گذاشته‌اند تا اسلام ناب محمدی را خدشه‌دار کنند.
وی بیان کرد: آنها خودشان هم دم از مذاکره و ائتلاف می‌زنند و ما هیچ وقت اعتمادی به این ائتلاف نداریم و نگران مقاصد پشت پرده آنهاییم؛ کماکان معتقدیم باید با گروهک تروریستی داعش مبارزه شود و این گروهک، تهدیدی جدی برای جهان اسلام بوده است.
عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: هنوز هم ناامید نیستیم و در صورتی که تغییری در مواضع طرف مقابل ایجاد نشود، در سوم آذر ماه هم به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.


جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن