تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819678772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آباداني روستاها مقدمه آباداني كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۹:۱۱ق.ظ)
آباداني روستاها مقدمه آباداني كشور است مهندس ضرغامي درهمايش ملي روز روستا گفت: همه‌ مسؤولان كشور دراين كه روستاها بايد آباد باشند وحدت نظر دارند و بايد اين مهم اجرايي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس سازمان صداو سيما در نخستين همايش ملي "روز روستا" كه در سالن اجلاس سران در ولنجك برگزار شد تاكيد كرد: بايد با حل مشكل اشتغال، و ارزان‌تر شدن هزينه زندگي در روستا به حيات و بقاء زندگي روستايي كمك كنيم.
رئيس رسانه ملي با اشاره به اين موضوع كه توازن شهر و روستا به نفع شهرنشيني به هم خورده است افزود: يكي از مسائلي كه اين موضوع را موجب شده است، ناديده گرفتن مزيت‌ها و توانمندي هاي روستا و روستائيان در سراسر كشور است .
مهندس ضرغامي اشتغال را از دغدغه‌هاي مهم روستائيان ذكر كرد و گفت: هر چند بناي فعاليت در روستاها بر توليد است اما امروز جوانان روستا نيز دغدغه‌ اشتغال دارند بنابر اين يكي از دلايل عمده مهاجرت از روستا به شهر برطرف كردن اين دغدغه است.
رئيس سازمان صدا وسيما توزيع عادلانه و واقع‌بينانه امكانات در روستاها را در كنار شناسايي توانمندي هاي روستا و روستائيان و ايجاد زمينه بهرمندي آنان از مزيت‌هاي خود را يكي از راه‌هاي توجه بيشتر به روستاها در جهت آباداني آنها ذكر كرد.
مهندس ضرغامي با انتقاد از كساني كه بدون توجه به فرهنگ روستا با ساخت و سازهاي بي‌ضابطه محيط زيست و طبيعت زيباي روستا را از بين مي‌برند تصريح كرد: براي مقابله با اين مسئله نياز است شوراهاي روستا با همكاري مسؤولان ذيربط به صورت جدي با اين پديده ناخوشايند مقابله كنند .
مهندس ضرغامي در پايان با اشاره به توليدات رسانه‌اي با محور "روستا" در شبكه‌هاي استاني و ملي، باافزايش زمان پخش اين برنامه‌ها موافقت كرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن