تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804529328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج آبی ها از بحران با شکست ملوان / گسترش سه امتیازی مردان فولادی به پهنای پدیده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال؛
خروج آبی ها از بحران با شکست ملوان / گسترش سه امتیازی مردان فولادی به پهنای پدیده
بازی‌های لیگ چهاردهم امروز با انجام چهار دیدار وارد هفته یازدهم شد. در یکی از حساسترین بازی‌ها استقلال در ورزشگاه آزادی یا 3 گل ملوان را شکست داد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، بازی‌های هفته یازدهم لیگ بر‌تر امروز با انجام چهار دیدار آغاز شد که دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی به عنوان مهم‌ترین بازی‌ هفته یازدهم با پیروزی استقلال تمام شد. مابقی بازی‌ها هم روز جمعه برگزار می‌شود.  
 
**استقلال- ملوان بندرانزلی؛ نوار شکست‌های استقلال قطع شد 
 
شاگردان قلعه نویی از ساعت ۱۸و۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف انزلی‌چی‌ها رفتند و با 3 گل از حالت بحرانی خارج شدند.  
 
تیم ملوان که همواره حریف سرسختی برای تیم استقلال بوده و به نوعی گربه سیاه این تیم محسوب می‌شد در تهران کاری مقابل استقلال از پیش نبرد.  
 
امید ابراهیمی از روی ضربه پنالتی اولین گل استقلال را در دقیقه 33 بازی زد.  محمد قاضی هفت دقیقه بعد دومین گل تیم تهرانی را وارد دروازه ملوان کرد تا استقلال با 2 گل برنده به رختکن برود.

ملوانی ها در بازگشت از رختکن در نیمه دوم با پنالتی سید جلال رافخایی یک گل را جبران کردند اما تلاش های این تیم برای جبران گل دوم فایده ای نداشت و گل دقیقه 83 سجاد شهباز زاده برای استقلال حکم پیروزی این تیم را نهایی کرد.


**آمار رویارویی دو تیم استقلال و ملوان با یکدیگر
 
تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان تنها در لیگ سوم بر‌تر به دلیل سقوط شمالی‌ها به لیگ دسته یک با یکدیگر تقابل نداشتند اما در ۱۲ دوره دیگر ۲۴ مرتبه روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند که حاصل روی کاغذ برتری محسوس استقلالی‌ها را نشان می‌دهد.  
 
تیم دوم لیگ بر‌تر اگر چه طی ۱۲بازی خارج از خانه‌اش در ورزشگاه تختی انزلی ۴ مرتبه متحمل شکست شده اما تاکنون در خانه مغلوب ملوانان نشده است و این می‌تواند در بازی فردا دو تیم در ورزشگاه آزادی از نظر روحی نقطه قوتی برای آبی‌پوشان باشد.  
 
بهترین پیروزی استقلال مقابل ملوان در اولین دوره لیگ بدست آمد جایی که در هفته سیزدهم مسابقات روی درخشش احمد مومن‌زاده ۲گل زد و نیکبخت و فاطمی هم دو گل دیگر زدند تا نتیجه نهایی ۴برصفر شود. آبی‌ها در نیم فصل دوم لیگ‌های چهارم و هشتم هم ۲ بار ملوان را با نتایج مشابه ۳برصفر مغلوب کردند.  
 
در آن سو، ملوان در جام‌های حذفی چند بار سابقه اذیت کردن استقلال را دارد (البته به استثنای فصل قبل) این تیم فقط ۴مرتبه موفق به شکست آبی‌ها در لیگ بر‌تر شده است جالب اینکه نیمی از این برد‌ها به گل‌های فراوان انزلی‌چی‌ها همراه بوده است لیگ‌های اول و هفتم با حداقل گل استقلال را شکست دادند اما در لیگ‌های یازدهم و سیزدهم دو شکست سنگین ۴بر۲ را به تیم‌های مظلومی و قلعه نویی تحمیل کردند.  
 
سید جلال رافخایی مهاجم ملوان سابقه ۳بار گشودن دروازه‌ آبی‌ها را دارد در آنسو آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده ۲ بار دروازه ملوانان را گشودند.  
 
به هر حال مدافع آبی‌ها اگر حتی برای دقایقی هم به بازی یازدهم استقلال برسد روی ضربات ایستگاهی به کابوس ملوانان تبدیل خواهند شد.  
استقلال خوزستان1 ـ راه‌آهن0؛ جنجالي‌ترين بازي سال در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان و راه آهن از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.  

پیروزی یک بر صفر استقلال‌خوزستان مقابل راه‌آهن این تیم را قبل از تعطیلات به آرامش رساند، این در حالی است که 3 امتیاز بازی امروز با مشقت فراوان و دعوا و درگیری بی سابقه برای استقلال‌خوزستان به دست آمد که البته راه‌آهن هم با این شکست به رده چهاردهم جدول سقوط کرد تا شرایطش نسبتا بحرانی شود. در این بازی عجیب 2 پنالتی توسط وحید طالب لو دروازه‌بان راه‌آهن مهار شد و البته پرویز کریمی دروازه‌بان استقلال‌خوزستان هم بهترین بخت راه‌آهن را در ثانیه های آخر بازی گرفت تا تیمش برنده از زمین بیرون بیاید.

شرح گل:
1ـ صفر(استقلال‌خوزستان): بعد از اینکه میثم مجیدی ضربه پنالتی را گل نکرد، دوباره صاحب توپ شد و روی سانتر محمدرضا مهدوی با شوت سرضرب دروازه طالب لو را باز کرد.

**نفت صفر ـ ذوب‌آهن صفر؛ تساوي عاشقانهدیدار تیم های نفت تهران و ذوب‌آهن از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 10 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

بازی کسل کننده نفت و ذوب‌آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی با کمترین موقعیت به سرانجام رسید و دو تیم امتیازات را بین هم تقسیم کردند. در نیمه اول بازی برتری با نفت بود اما در نیمه دوم بازی متعادل شد و در نهایت بدون گل به پایان رسید. نکته مهم این بازی محبت دو طرفه شدید بین مسوولان دو تیم و سرمربیان آنها بود که لابد نمی‌ خواستند خاطره بدی در ذهن هم باقی بگذارند، کاری که در آن کاملا موفق شدند. ذوب‌آهن با این تساوی 11 امتیازی شد و در رده دوازدهم ایستاد، نفت هم موقتا با یک بازی بیشتر در رده چهاردم لیگ قرار گرفته است.
گسترش صفر - پديده 1؛ بازگشت پديده به ليگ‌برتراولین دیدار هفته یازدهم در تبریز بین دو تیم گسترش فولاد و پدیده از ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گسترش برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده به پایان رسید.

آیا این آخرین بازی مهدی تارتار در سمت سرمربی گسترش بود؟ هیچ کس نمی‌ تواند نظر دقیقی در این باره بدهد اما به نظر می‌ رسد بحرانی که چند هفته ای گریبان علیرضا مرزبان و تیمش را گرفته بود حالا به منتهای علیه شمال غربی منتقل می‌ شود، جایی که گسترش فولاد با شکست 1 بر صفر امروز مقابل مشهدی ها نارضایتی از عملکرد سرمربی خود را بالا برد. مهدی تارتار البته مربی باتجربه و کاربلدی است اما مشخص نیست که کارنامه خوب او بتواند برای مدیران تیمی که کم هم امتیاز از دست نداده همچنان کارگر باشد. نکته مهم این است که گسترش امروز در زمین هم چندان درخشان کار نکرد که با توجه به کیفیت این تیم بشود روی این نتیجه سرپوش گذاشت. پدیده با این برد از فشار چند هفته گذشته بیرون آمد، نکته جالب این بود که آنها امروز را با نیمکت نشینی رضا عنایتی آغاز کردند که بسیار غیرمنتظره بود اما ممکن است با توجه به کسب نتیجه در بازی امروز ادامه دار باشد.

شرح گل:
1ـ صفر(پدیده): اکبر صادقی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت محکم دروازه گسترش را بازی کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن