تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799374628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث 20 نیروگاه هسته ای در دستور کار / فرصت مناسب توسعه صادرات کالا به روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون انرژی مجلس با حضور در خبرگزاری پانا خبرداد: احداث 20 نیروگاه هسته ای در دستور کار / فرصت مناسب توسعه صادرات کالا به روسیه خبرگزاری پانا : عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه چشم انداز احداث 20 نیروگاه هسته ای با روسیه در دستورکار قرار دارد ، ادامه داد:با روسیه برای احداث فاز دوم نیروگاه هسته ای بوشهر قراردادهایی منعقد شده است و روسها تعهداتی داشتند که باید به آن عمل کنند و زمینه مناسبی نیز برای صادرات کالا به این کشور و توسعه مبادلات تجاری فراهم شده است .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر ساعت 08:45



 سید مهدی موسوی نژاد با حضور در خبرگزاری پانا در پاسخ به این پرسش خبرنگار اقتصادی پانا که کمیسیون انرژی مجلس تا چه اندازه درجریان تفاهم های نفتی و گازی با روسیه است و چشم انداز گسترش همکاری ها در این بخش را چگونه ارزیابی می کنید ،اظهار کرد: قرارداد ایران با روسیه درکمیسیون انرژی مطرح شده است و جزئیات این تفاهم نامه ها و همکاری های نفتی و گازی با روسیه دراختیار کمیسیون انرژی مجلس قرار دارد اما آنچه طبیعی است درشرایط کنونی اقتصاد ایران باید از همه ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی کشور استفاده کرد تا به نقطه قابل قبولی از رشد اقتصادی دست یافت .
وی با بیان اینکه کشور در شرایط تحریم های نفتی قرار دارد ،تصریح کرد: ایران در کشورهایی که می توانند طرف قرارداد ایران باشند حضور کمتری دارد و باید ازشرایط کنونی برای گسترش فعالیت ها استفاده کرد و فروش نفت ایران به روسیه با توجه به نیاز این کشور مناسب است .
عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: روسیه کشوری سردسیراست و با توجه به منافع خود خواهان همکاری با ایران هستند اما اینکه به چه میزان و تحت چه شرایطی نفت یا گاز به روسیه صادر شود جزو اخباری است که به دلیل حساسیت های خبری نمی توان چندان در مورد آن اظهار نظر کرد .
موسوی نژاد بیان کرد: در چین یا برخی از کشورهایی که ایران همکاری نفتی دارد شرایط برای همکاری با روسیه نیز بازشده است و می توان از فاینانس روسی نیز استفاده کرد .
وی با بیان اینکه چشم انداز احداث 20 نیروگاه هسته ای با روسیه در دستورکار قرار دارد ، ادامه داد:با روسیه برای احداث فاز دوم نیروگاه هسته ای بوشهر قراردادهایی منعقد شده است و روسها تعهداتی داشتند که باید به آن عمل کنند .
عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: مذاکرات مقدماتی برای احداث نیروگاههای هسته ای جدید انجام شده و قراردادهایی با نیز با روسیه در این زمینه به امضا رسیده است .
موسوی نژاد عنوان کرد: روسیه به دلیل برخورد اروپاو آمریکا در بحران های اوکراین تصمیم به تحریم تولیدات اروپایی گرفته و فرصتی برای گسترش مبادلات تجاری با این کشور فراهم شده است .
وی تصریح کرد: باید تعامل مناسب بین ایران و روسیه فراهم شود و مسوولان نیز باید تلاش کنند تا با مقررات زادیی و تسهیل تجارت زمینه صادرات بیشتر به این کشور و استفاده از این بازار صادراتی را فراهم کنند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن