تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803616685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسوایی جسد تک تیرانداز ترک داعش/توافقنامه تروریست ها با واشنگتن/قنیطره، آرزوی محال ترویست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رسوایی جسد تک تیرانداز ترک داعش/توافقنامه تروریست ها با واشنگتن/قنیطره، آرزوی محال ترویست ها


با حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی به مواضع تروریست ها، حضور جدی ترکیه درکنار تروریست ها رو شد.سرکردگان ۲۰ گروه تروریستی با نظارت کمیته مجلس نمایندگان آمریکا توافقنامه ای را علیه داعش امضا کردند. ارتش سوریه تروریست ها را در القلمون به هلاکت رساند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نتیجه حملات هوایی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا علیه پایگاه های تروریست های «داعش و النصره» در سوریه، دهها فرد مسلح تبعه ترکیه به هلاکت رسیدند. این منابع افزودند: پس از حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی به مواضع النصره بیش از 20 تن از تروریست های ترکیه کشته شدند. اتباع ترک طی ماه های گذشته برای پیوستن به گروه های مخالف سوریه وارد این کشور شده بودند.
ابویوسف ترکی، تک تیرانداز تروریست ها
جسد «اومیت یاشار توبراک» مشهور به «ابو یوسف ترکی» یکی از برجسته ترین تک تیراندازهای تروریست در بین کشته شدگان دیده می شود که از شمال غرب ترکیه وارد سوریه شده بود.
ابویوسف ترکی، تک تیرانداز تروریست ها


منابع مخالف رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، این موضوع را رسوایی بزرگی برای اردوغان دانستند که در روزهای آینده جنجال فراوانی به پا خواهد کرد.
ابویوسف ترکی، تک تیرانداز تروریست ها


منابع مخالف ترک بر این باورند که کشته شدن شهروندان ترکیه در حملات هوایی ائتلاف بین المللی، برگ برنده قوی سوریه در برابر جامعه جهانی خواهد بود چون همواره سوریه، دولت ترکیه را به دست داشتن در جنگ و درگیری های خشونت آمیز این کشور متهم کرده است. تولد تروریست های جدید، راهکار آمریکا برای مقابله با داعش روزنامه اماراتی در مقاله ای نوشت آمریکا تحت عنوان تشکیل گردان های ضد تروریسم تلاش می کند تروریست هایی جدید بسازد. روزنامه الخلیج چاپ امارات در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای با عنوان «ابهامات طرح آمریکا افزایش می یابد و جایگزین هایی مطرح می شود» نوشت: هنوز هم نمی توان باور کرد که با مسئله مهم بین المللی یعنی مسئله مقابله با سازمان های تروریستی تا این حد ضعیف تعامل شود. از نظر من و افرادی دیگر ابهامات طرح مقابله با تروریسم احتمالا عمدا ایجاد شده اند. آنان قصد دارند گام ها و برنامه هایشان را پنهان کنند تا دشمن را غافلگیر کنند. شاید از طریق ایجاد ابهام قصد دارند زمان بخرند تا بتوانند مقدمات برچیدن تروریسم را تکمیل کنند. اوباما به شدت هرگونه جنگ را تکذیب کرده اما در آمریکا و بیرون این کشور افرادی بر این باورند که ما درگیر بخشی از جنگ علیه تروریسم هستیم. نویسنده مقاله افزود من اوباما را درک می کنم. او قصد ندارد از واژه جنگ استفاده کند زیرا در این صورت باید موافقت کنگره را به دست بیاورد و مداخله دائمی کنگره را تا رسیدن به هدف بپذیرد. به نظر می رسد اوباما به رسم روسای جمهور پیشین آمریکا به جنگ خاص خود دست خواهد یافت. احتمالا به انکار جنگ ادامه می دهد یا آن را کم اهمیت می شمارد یا بیشتر ماموریت هایش را بین متحدان عرب و غیرعرب خود تقسیم می کند اما تاریخ این جنگ را به نام آمریکا ثبت خواهد کرد. مهمترین نکته درمورد این جنگ این است که نامحدود است و به نظر می رسد تا زمانی که نظام منطقه ای شکل نگرفته ادامه یابد. برخی از کارشناسان آمریکایی معتقدند که این جنگ حتما با جنگ های عراق و افغانستان تفاوت خواهد داشت. صف آرایی 20 گروه تروریستی علیه داعش و دولت سوریه با نظارت واشنگتن سرکردگان 20 گروه تروریستی با نظارت کمیته مجلس نمایندگان آمریکا توافقنامه ای را علیه داعش و دولت سوریه امضا کردند. با ادامه حملات ائتلاف بین المللی علیه داعش به مواضع این گروه تروریستی در سوریه، سرکردگان حدود 20 گروه تروریستی در نزدیکی مرز ترکیه در سوریه گرد هم آمده و توافقنامه ای را در راستای مقابله با داعش و نظام سوریه امضا کردند.

امضای این توافقنامه با نظارت کمیته مکلف از سوی مجلس نمایندگان آمریکا صورت گرفت.

اعضای این کمیته با مشارکت در این نشست سعی در نزدیک ساختن دیدگاههای گروههای مختلف تروریستی که آمریکا در اقدامی تامل برانگیز از آنان با عنوان «مخالفان میانه رو» یاد می کند داشتند.

خاک آمریکا، محل انتقام گیری داعش می شود خبرگزاری فرانسه از واشنگتن در گزارشی، تهدیدات احتمالی داعش در خاک امریکا پرداخته و نوشته است: رئیس پلیس فدرال امریکا در اظهارات روز پنجشنبه خود اعلام کرد مقامات این کشور مجاب شده اند که گروهک تروریستی داعش تلاش خواهد کرد به منظور انتقام گیری از حملات امریکا علیه مواضعش در سوریه، دست به اقدامی در خاک امریکا  بزند. جیمز کاملی در جمع خبرنگاران حاضر در مقر اف بی آی گفت: «هیچ شکی باقی نمانده است. داعش می خواهد به تلافی عملیات امریکا و متحدانش دست به اقدامی بزند. مطمئن هستم که آنها به دنبال یافتن راهی برای ضربه زدن در اینجا (امریکا) هستند.» به گفته کاملی، بیش از 10 امریکایی تبار در کنار گروهک های تروریستی می جنگند. در کل، حدود یکصد امریکایی یا تلاش کرده اند که به گروه های تروریستی بپیوندند یا وارد آن گروه ها شده و سپس به خاک امریکا بازگشته اند و یا هنوز در خاک سوریه هستند. رئیس اف بی آی همچنین از این که داعش همچنان برای عضو گیری تلاش می کند و امریکایی ها را به بنیادگرایی دعوت می کند، ابراز نگرانی کرد. حمله توپخانه‌ای عناصر داعش به مرزهای ترکیه شاهدان عینی از شلیک‌های توپخانه‌ای به قلمروی ترکیه و صدای شدید رگبار مسلسل در این منطقه خبر دادند.

گروهک داعش از هفته گذشته حمله برای تصرف شهر مرزی کوبانی را آغاز کرد و به همین دلیل بیش از 140000 هزار نفر از کردهای منطقه این شهر را ترک و از مرزهای ترکیه نیز عبور کردند. حملات «ائتلاف» به چاههای نفت تحت سیطره داعش در شرق سوریه برای دومین روز متوالی حملات جنگنده های ائتلاف به رهبری آمریکا به مواضع داعش در چاههای نفت تحت سیطره این گروه تروریستی در شرق سوریه ادامه دارد.
حمله هوایی به گروهک تروریستی داعش در سوریه/93/07/04


دیده بان حقوق بشر در این باره با انتشار گزارشی اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف، صبح امروز چاههای نفت تحت سلطه داعش در استان دیرالزور را مورد هدف قرار دادند.
حمله هوایی به گروهک تروریستی داعش در سوریه/93/07/04

موفقیت های ارتش سوریه در القملون ارتش سوریه شماری از تروریست ها را هنگام نفوذ از منطقه عرسال لبنان به منطقه کوهستانی القلمون به هلاکت رساند.
موفقیت های ارتش سوریه/93/07/04


ارتش سوریه با کمین در منطقه کوهستانی القلمون در مرز این کشور با لبنان، مانع نفوذ تروریست ها از منطقه عرسال لبنان شد و چند ترویست را نیز به هلاکت رساند.

وی افزود: ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش نیز در حال بمباران مواضع این گروه تروریستی و تکفیری است؛ که البته در حملات این ائتلاف علاوه بر هلاکت چند تروریست؛ چند تن از شهروندان نیز در حومه شهر حلب، دیرالزور، الحسکه و رقه کشته شدند.
موفقیت های ارتش سوریه/93/07/04
حملات هوایی ائتلاف بین المللی به برخی از مواضع داعش در محدوده پل قره قوزات در حومه شمالی شهر حلب به هلاکت 14 عضو داعش منجر شد.

در این حملات همچنین 10 شهروند کشته و بیش از 20 نفر دیگر مجروح شدند.

عملیات ارتش در اکثر مناطق درگیری همچنان ادامه دارد و نیروهای ارتش توانستند منطقه الغیب و مزارع اطراف آن را در حومه شهر حمص به کنترل خود درآورده و ده ها مین کنار جاده ای را نیز خنثی کنند و بسیاری از تروریست ها از جمله اتباع کشورهای مختلف عربی و غیرعربی را به هلاکت برسانند.

وی افزود: ارتش توانست مسیرهای منتهی به منطقه تلبیسه شهر حمص را مسدود کند و مانع پشتیبانی نظامی تروریست ها از همدستان خود در این منطقه شود و عملیاتی را نیز در شهر دیرالزور برای انهدام مواضع داعش در مناطق الحویقه و الصناعه و فرودگاه قدیم اجرا کرد.

قنیطره، آرزوی محال تروریست ها و رژیم صهیونیستی می شود  

گروههای تروریستی با حمایت رژیم صهیونیستی در تلاشند از مناطق اشغالی جولان سوریه در قنیطره به ریف دمشق حمله کنند، اما ارتش سوریه به صورت مداوم در حال درگیری با گروههای مسلح است و جلوی تحقق اهداف آن را گرفته است.

گروههای مسلح در تلاشند از گذرگاه های کوهستانی و غیر کوهستانی به سوی روستای جباه الخشب حمله کنند و به ارتش سوریه یورش ببرند.
دانلود      
یکی از نیروهای سوری گفت: «افراد مسلح و رژیم صهیونیستی از نقاط حد فاصل که ارتش سوریه در آنها حضور ندارد استفاده و تلاش می کنند از این نقاط به مناطق آزاد شده سوریه حمله کنند.»

افراد مسلح از سمت مناطقی که خالی از جمعیت است عبور می کنند. این در حالی است که سوریها در مناطق اشغالی نمی گذارند افراد مسلح به نوار مرزی نزدیک شوند. تپه های حمر در گذشته صحنه درگیریهای متعددی بوده و به سیطره ارتش سوریه بر آنها منجر شده است. چشم رژیم صهیونیستی به سبب اهمیت راهبردی زیادی که این تپه ها ارد به سوی این مناطق است. این تپه ها از یک طرف نقطه وصل ریف دمشق به قنیطره و از طرف دیگر نقطه وصل با مرزهای جنوب شرقی لبنان و شبعاست. یکی از افسران ارتش سوریه گفت: «از این تپه ها قبلا برای قاچاق استفاده می شد و افراد مسلح و گروههای تروریستی اکنون برای تردد به لبنان و شبعا استفاده می کنند.»

پشتیبانی توپخانه ای و حمایت لجستیکی رژیم صهیونیستی از گروههای مسلح باعث شده است حرکت این گروهها آسان شود، اما ارتش سوریه به شیوه های مختلف در تلاش است روزنه های عبور را به روی گروههای مسلح ببندد و کاروان افراد مسلح را هدف قرار دهد و نگذارد مناطق حائل ایجاد کنند.

۴۵۰ آلمانی در کنار داعشی‌ها در سوریه وعراق می‌جنگند رئیس دستگاه اطلاعاتی آلمان از حضور صدها تبعه این کشور در سوریه و عراق در کنار تروریست‌های گروه دولت اسلامی عراق و شام پرده برداشت. هانس گئورگ ماسن، رئیس دستگاه اطلاعاتی آلمان از افزایش تعداد آلمانی هایی که به عراق و سوریه برای مشارکت در جنگ در کنار گروه های افراطی می روند پرده برداشت.
رئیس دستگاه اطلاعاتی آلمان
وی در گفتگویی با شبکه ان 24 آلمان گفت: بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم بیش از 450 نفر به سوریه و عراق رفته اند. ماسن تاکید کرد: نزدیک به120 نفر از این افراد به آلمان بازگشته اند که 25 نفر از آنها حداقل در عملیات جنگی مشارکت کرده اند یا در اردوگاه ها آموزش دیده اند. ماسن تاکید کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی به دستگاه اطلاعات بیش از سه هزار افراطی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به گروهک داعش پیوسته اند.

لینک را کپی کنید


جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن