تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگیری از مرد رهگذر در پایتخت/حضور اتفاقی پلیس منجر به دستگیری پسران شرور شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرهنگ خانچرلی خبر داد:
زورگیری از مرد رهگذر در پایتخت/حضور اتفاقی پلیس منجر به دستگیری پسران شرور شد
سرهنگ خانچرلی، صبح امروز از دستگیری 2 زورگیر موتورسوار هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند در محدوده خیابان "وصال" خبر داد و به تشریح جزییات پرونده متهم پرداخت.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به خبر دستگیری این متهمان به تشریح جزییات شناسایی و دستگیری آنها پرداخت.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری 107 فلسطین، در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشتزنی در محدوده محدوده مذکور بودند که متوجه وقوع یک درگیری میان 2 مرد شده و برای بررسی موضوع به سوی آنها رفتند.
 
وی ادامه داد: زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند یکی از طرفین درگیری بلافاصله از محل گریخته و سعی کرد با سوار شدن بر ترک موتورسواری که کنار خیابان به انتظار وی نشسته بود از محل بگریزد که این امر با سرعت عمل ماموران ناکام و متهم در ابتدای همان خیابان بازداشت شدند.
 
سرهنگ خانچرلی، عنوان داشت: زمانی که متهمان فراری بازداشت شد طرف دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این افراد سعی داشته اند با تهدید چاقو از وی اخاذی و زورگیری کنند که با مقاومت وی روبرو شده و در همین زمان ماموران به محل رسیده اند.
 
رییس پلیس پیشگیری پایتخت، اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهمان كه "ق" و "و" نام داشتند 2 قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف و شد که به همراه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.
 
وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کنند و تا کنون یک بار هم به خاطر سرقت و زورگیری به زندان افتاده اند.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن