تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820643723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای مساله هسته ای ایران به دنبال راهکار دیپلماتیک هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس جمهور آمریکا: برای مساله هسته ای ایران به دنبال راهکار دیپلماتیک هستیم خبرگزاری پانا: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اشاره به گفتگوهای ۵+۱ با ایران مدعی شد ایران نباید اجازه دهد این فرصت از دست برود .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر ساعت 21:42



به گزارش خبرگزاری پانا، باراک اوباما همچنین مدعی شد آمریکا راه حلی دیپلماتیک را برای مسئله هسته ای ایران دنبال می کند. رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به زرادخانه های هسته ای رژیم صهیونیستی گفت این بخشی از تعهد ما برای متوقف کردن تکثیر و انتشار تسلیحات اتمی است و دنبال این هستیم که از این طریق امنیت و صلح جهان را بدون این تسلیحات تضمین کنیم.اوبا ما گفت این کار تنها زمانی عملی می شود که ایران از این فرصت تاریخی استفاده کند. رئیس جمهور آمریکا می گوید می توانیم به راه حلی برسیم که هم نیازهای ایران به انرژی هسته ای برطرف شود و هم از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اطمینان یابیم . اوباما: راه حل بحران سوریه سیاسی است اما ما به مخالفان سلاح می دهیم ! رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه راه حل نهایی در سوریه سیاسی خواهد بود در عین حال در تناقضی آشکار گفت ما سلاح در اختیار مخالفان در سوریه قرار خواهیم داد تا با داعش و نظام سوریه بجنگند. اوباما افزود شورای امنیت امشب قطعنامه جدیدی را برای مبارزه با تروریسم تصویب خواهد کرد. رئیس جمهور آمریکا ابولا و افراط گرایی دینی را دو تهدید بزرگ پیش رودانست و گفت باید تلاش های خود را برای مقابله با آن متحد کنیم. وی افزود داعش باید تضعیف شود و از بین برود. هیچ دین و مذهبی جنایت های هولناک داعش را علیه غیرنظامیان و اقلیت ها توجیه نمی کند. باراک اوباما گفت: ما نیروی زمینی برای مبارزه با تروریست ها اعزام نخواهیم کرد. تهدید به تحریم بیشتر روسیه رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: روسیه با تعرض به اوکراین نظام جهانی را زیر سوال برد و در برابر اراده ملت اوکراین ایستاد و به زور شبه جزیره کریمه را در دست گرفت. اوباما گفت ما تحریمهایی علیه روسیه به علت دخالت هایش در اوکراین در نظر خواهیم گرفت البته اگر روسیه در رویکرد خود تجدیدنظر کند، ما تحریمهای خود را لغو خواهیم کرد. رئیس جمهور آمریکا افزود انهدام سلاح های شیمیایی سوریه نشان داد امکان همکاری با روسیه برای حل مسایل مختلف وجود دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن