تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804819251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتیجه تیم امید نشان داد راه سختی در پیش‌ داریم/ به جای صحبت در رسانه‌ها باید عمل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال کی‌روش پس از نشست با نبی بیان کرد:
نتیجه تیم امید نشان داد راه سختی در پیش‌ داریم/ به جای صحبت در رسانه‌ها باید عمل کرد
کارلوس کی‌روش پس از جلسه امروز در محل فدراسیون فوتبال گفت: تنها نیمه دوم بازی ایران و قرقیزستان را دیدم و این نتیجه نشان داد راه سختی در پیش‌ داریم.



به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش در خاتمه دیدار با مهدی محمد نبی به جمع خبرنگاران آمد و اظهار داشت: در جلسه امروز در مورد راهکارها و برنامه های آینده تیم ملی و همچنین اردوی پرتغال صحبت هایی انجام دادیم. وی خاطر نشان کرد: در پرتغال چند بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی انجام می دهیم که بعضی از این تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارند. کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست در مورد دستیاران ایرانی صحبتی صورت گرفت یا خیر تصریح کرد: به هیچ عنوان صحبتی نکردیم.همانطور که گفتم ما به دنبال هماهنگ کردن مواردی مثل تهیه بلیت، ویزا و این دست از مسائل هستیم تا مشکلی در این مورد نداشته باشیم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد نتیجه تساوی تیم ملی امید با قرقیزستان بیان کرد: من فقط نیمه دوم این بازی را دیدم، اما این نتیجه مورد انتظار ما نبود. این تساوی به ما نشان داد که راه طولانی را پیش‌رو خواهیم داشت. وی افزود: فوتبال جهان به سرعت در حال پیشرفت است و ما اگر می خواهیم عقب نباشیم مجبوریم همانند کشورهای در حال پیشرفت، با برنامه روبه جلو حرکت کنیم. کی‌روش در مورد برنامه های آینده تیم ملی خاطر نشان کرد: برنامه های اردوی تیم ملی تقریبا تکمیل شده است.ما آبان ماه با کره جنوبی یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت.در ماه دسامبر نیز به علت شرایط آب و هوایی یک اردو در آفریقای جنوبی برگزار می کنیم. سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازی های لیگ برتر و بازی های دوستانه تیم ملی با یکدیگر تداخل پیدا می کنند یا خیر گفت: طبق برنامه اردوهای ما هیچ تداخلی با بازی های لیگ برتر و بازی های دوستانه ندارند، اما این را می توانم بگویم تنها مصافی که تا امروز برگزاری اش قبل از آغاز جام ملت های آسیا قطعیت پیدا کرده، بازی با کره جنوبی است که این از نظر من کافی نیست و باید بازی های بیشتری را برگزار کنیم. کی‌روش در ادامه صحبت هایش اشاره ای به صعود ایران در رنکینگ فیفا کرد و گفت: برای بهتر شدن در آسیا باید همواره سعی و تلاشمان را بیشتر کنیم، صعود و پیشرفت به آسانی بدست نمی آید و باید برای آن زحمت کشید. هیچ عنوانی با رؤیاپردازی حاصل نمی شود، مثل اینکه من صبح از خواب بیدار شوم و بگویم می خواهم بهترین ماشین جهان را داشته باشم، اما باید به توانایی های خود در این مورد نگاه کنیم. وی افزود: خیلی ها هستند که رؤیاپردازی می کنند، اما اگر می خواهیم به رؤیاهای خود برسیم، باید صبح ها زودتر از خواب بیدار شویم و با تلاش زیاد و تمرین بیشتر به اهدافمان دست یابیم. سرمربی تیم ملی با بیان این موضوع که با اتلاف وقت به هیچ چیزی نمی رسیم، تصریح کرد: نباید سر مسائل بی‌ارزش که هیچ دستاوردی برای ما ندارد، وقتمان را تلف کنیم. صحبت در رسانه ها و مطبوعات کافی است و الان وقت عمل است. کی‌روش در پاسخ به انتقادات مطرح شده علیه خود خاطر نشان کرد: من هیچ مشکلی با منتقدان ندارم، من از انتقادات استقبال می کنم و از سوی دیگر این حق منتقدین است که درباره بعضی از مسائل انتقاد کنند. اگر انتقادات آنها به حق باشد، من از آنها استقبال هم خواهم کرد.


۱۳۹۳/۶/۲۷ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن